0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

اهمیت انتخاب کلمه کلیدی در سئو

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

اهمیت انتخاب کلمه کلیدی در سئو

یک موضوعی که حتی در هنگام طراحی سایت اهمیت دارد دانستن کلمات کلیدی است. علت این موضوع هم مشخص است : طراحی اولیه سایت شما باید بر اصول سئو و کلمات کلیدی شما طراحی گردد.در قسمت قبلی با مفاهیم و اصول اولیه کلمه کلیدی آشنا شدیم. در این قسمت به موارد ریزتری برای انتخاب درست کلمه کلیدی میپردازیم.

در سال های 2012 الگوریتم سئو به نحوی بود که وجود متا در هدر سایت با عنوان meta name= keywords اهمیت زیادی داشت تا بتواند به موتور جستجو بفهماند کلمه کلیدی خودش چیست ولی الان دیگر اون متا اهمیت ندارد و خود موتور های جستجو از بین مطالب موجود در سایت شما دنبال کلمه کلیدی میگردند.

به همین علت است که بیان کردم دانستن کلمات کلیدی و طراحی بر اساس اصول سئو از اهمیت زیادی برخوردار است

روش های انتخاب کلمه کلیدی:

انتخاب کلمه کلیدی بعد از طراحی سایت برای افزایش سئو

انتخاب کلمه کلیدی کاملا بستگی به حرفه و کار شما دارد و به محتوایی که قرار است در سایتتان بارگذاری کنید مرتبط است.

پیدا کردن کلمه کلیدی با semursh :

با این ابزار آنلاین شما میتوانید کلمه کلیدی خودتان را پیدا کنید و آن ها را با کلمات کلیدی رقبا خودتان مقایسه و اهمیت آن ها را پیدا کنید. به عنوان مثال میتوانید یک سایتی که در حوزه کاری شما موفق است را پیدا کنید و آن را مورد بررسی قرار دهید و ببینید از چه کلمات کلیدی انتخاب کرده است. با انتخاب چند سایت شما به نتیجه خیلی خوبی در انتخاب کلمه کلیدی میرسید.

پیدا کردن کلمه کلیدی با استفاده از گوگل :

حتما دقت کرده اید وقتی شروع به تایپ در کادر جستجو گوگل میکنید خود گوگل شروع میکند به شما پیشنهاد هایی ارائه میکند که این پیشنهاد ها  کلمات کلیدی هایی هستند که جستجو میشود.

پیدا کردن کلمه کلیدی با استفاده از کلمات مرتبط گوگل:

علاوه بر لیست پیشنهادی گوگل در کادر جستجو در پایین صفحه گوگل پیشنهادهای مشابهی را ارائه میکند که نزدیک به کلمه جستجو شده شما هستند و معمولا زیاد مورد جستجو قرار میگیرند

استفاده از ابزار keyword planner

با استفاده از این ابزار شما میتوانید میزان جستجو ماهانه هر کلمه کلیدی را پیدا کنید. از مهمترین نکات این بخش این است که شما میتوانید رقابت بین کلمات کلیدی را پیدا کنید.

در انتها باید گفت داشتن کلمه کلیدی مناسب و کار روی این کلمه کلیدی اهمیت خیلی زیادی دارد. پس از همین امروز دنبال کلمه کلیدی سایتتان باشید و با این کلمه سایت خودتان را به روز کنید تا در جستجو گوگل موفق باشید

با طراحی سایت اسپیناس همراه باشید

 

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%