0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

الگوریتم سندباکس Sand Box گوگل

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

الگوریتم سندباکس Sand Box گوگل

در مقاله امروز می خواهیم در مورد الگوریتم سندباکس Sand Box گوگل برای شما توضیحاتی دهیم و بگوییم الگوریتم سندباکس Sand Box گوگل چیست؟

هنگامی که طراحی سایت شما با دامنه تازه ای انجام می گیرد. دامنه هایی که تازه ثبت می شود در کلمات کلیدی رتبه خوبی در گوگل  نگیرند. سند باکس یکی از دلایل های مهم در رتبه نگرفتن در گوگل است. طراحی سایت شما زمانی که به اتمام رسید محتوایی تازه در دامنه جدید قرار می گیرد که رقابت در کلمات کلیدی بسیار شدید است برای همین گوگل تا مدتی دامنه جدید با طراحی سایت جدید را به حالت معلق قرار می دهد.

الگوریتم سندباکس Sand Box گوگل

گوگل و سایت در سند باکس

دامنه جدیدی که ثبت می شود گوگل اعتماد به آن ندارد که این امری طبیعی ست. تا اینکه دامنه جدید ثابت کند با ارزش و مفید است برای همین دامنه هایی که با ارزش و جذاب است گوگل به آن سایت ها رتبه های خوبی را می دهند که مفید و با ارزش بودن این سایت ها اثبات شده است و از سایت هایی که بی ارزش و مفید نیستن ممانعت می کند تا رتبه خوبی در جستجوها داشته باشند.

زمانی که سایت دارای محتوای با ارزش و جذاب باشد گوگل سایت را از سند باکس خارج می کند و در جستجو اجازه می دهد رتبه بگیرد. در غیر این صورت گوگل سایت را در زمان بیشتری در سند باکس قرار می دهد تا زمانی که با ارزش بودن سایت اثبات شود. یکی از موارد دیگر ، به این دلیل گوگل سایت را در سند باکس قرار می دهد که سایت اسپم را تشخیص دهد.

سایت اسپم :

سایتی است که محتوای بی کیفیت داشته باشد و برای تبلیغات طراحی شده باشد. برای بهینه سازی سایت از سئو کلاه سیاه استفاده و فقط برای فروش لینک باشد.

در مواردی که در رابطه با سایت اسپم اعلام شد. گوگل سایت ها را در سند باکس قرار می دهد تا هویت هر یک از سایت هایی که به تازگی طراحی شده اند مشخص گردد. یکی از بهترین راه حل برای خروج از سند باکس گوگل ، تولید محتوای با ارزش است . در طراحی سایت حتما یک بخشی را برای بلاگ اختصاص دهید تا محتوایی که تولید می کنید به صورت روزانه در بلاگ آپدیت کنید. با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید برای محتوا سایت بازاریابی کنید که از طریق شبکه های اجتماعی وارد وب سایت شما شود.

الگوریتم سندباکس گوگل بر روی کلمات کلیدی محتوا تمرکز می کند که با استفاده از کلمات کلیدی رتبه خوبی بگیرد . سعی کنید در هر سایت روی یک کلمه کلیدی تمرکز کنید تا بتوانید به راحتی سئو و بهینه سازی سایت را انجام دهید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%