0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

افزونه اکیسمت در طراحی سایت

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

امرور در طراحی وب سایت اسپیناس می خواهیم در مورد افزونه اکیسمت در طراحی سایت صحبت کنیم.

افزونه اکیسمت

زمانی که شما تازه وردپرس را روی سایتتان نصب میکنید به صورت پیش فرض این افزونه داخل وردپرس قرار دارد و از قبل نصب شده است. اگر شما تازه با وردپرس آشنا شده اید ممکن است این افزونه برای شما نا آشنا باشد و با خود بگویید این افزونه دارای چه امکاناتی است که وردپرس تصمیمم گرفته است به صورت پیش فرض این افزونه را داخل وردپرس قرار بدهد. و چه ضرورتی دارد؟ ما امروز قصد داریم درباره این افزونه با شما صحبت کنیم و در انتها به شما آموزش میدهیم که چگونه این افزونه را به صورت رایگان فعال سازی کنید. پس با ما همراه باشید…

سایت اصلی این فزونه aksimet.com است. در واقع این افزونه برای جلوگیری از ارسال اسپم و دیدگاه های هرز که در بخش دیدگاه های وردپرس وارد میشود برنامه نویسی شده است. این افزونه از سال 2013 توانسته جلوی تعداد خیلی زیادی از اسپم ها را بگیرد.

علت ضرورت استفاده از افزونه چیست؟

شاید شما هم با مشکل ارسال نظرات جفنگ و یا نظراتی که اصلا مفهوم خاصی ندارند در سیستم های وردپرس خود رو به رو شده اید. و یا حتی شده که سایت شما به علت ارسال اسپم های بسیار زیاد حتی از سمت هاست مسدود شده باشد به علت ارسال اسپم ها به تعداد بسیار زیادی که در دقیقه وارد شده اند. تمامی موارد فوق بسیار اذیت کننده است و باعث میشود کار شما را دچار مشکل کند.
سایت هایی که بزرگ و پربازدید هستند درصد بسیار زیادی از نظرات که برایشان ارسال میشود اسپم هستند. اگه فرض کنید میان این همه نظر که برای شما ارسال شده است تعداد زیادی اسپم ارسال شده شما دیگه نمیتونید به راحتی پیگیر نظرات کاربران خودتان باشید.ولی بعد از نصب این افزونه سایت شما با تعداد مشخص دیدگاهی که کاربران اصلی خودتان ارسال کرده اند میتوانید پیگیر کار کاربران خودتان باشید.

نحوه کار akismet چیست؟

هرگاه مدیران سایت های وردپرس یک دیدگاه را به عنوان یک دیدگاه اسپم میشناسد ، اکیسمت متوجه این موضوع میشود و این دیدگاه را در باقی سایت ها هم به عنوان دیدگاه اسپم شناسایی میکند
چگونگی استفاده از اکیسمت
بعد از نصب وردپرس و طراحی سایت خودتان میتوانید شروع به قوی کردن سایت کنید. شما باید وارد بخش افزونه ها > افزونه های نصب شده > افزونه akismet را فعال کنید.
بعد از فعال شدن این افزونه میتوانید setting آن را بزنید تا وارد تنظیمات افزونه بشوید. وارد صفحه که شدید میبینید که این افزونه نیاز به فعال سازی دارد

تا بتواند به کار خودش ادامه دهد. برای فعال سازی این افزونه نیاز به گرفتن api دارید. برای به دست آوردن کلید این افزونه روی دکمه Get your API key کلیک کنید .

در صفحه باز شده با کلیک روی get an akismet api key باید ثبت نام کنید

داخل سایت تا امکان گرفتن کلید این افزونه به شما داده شود. بعد از وارد کردن اطلاعات و ثبت نام کردن در داخل سایت وارد صفحه ای میشوید که باید پلن مورد نیاز خودتان را انتخاب کنید. چنانچه از قسمت رایگان آن میخواهید استفاده کنید باید پلن basic را انتخاب کنید.


بعد از آن باید مانند عکس زیر گزینه basic را انقدر به عقب برگردانید تا به قیمت 0.00$ برسد.

حالا میتوانید کلید دریافت شده را داخل پنل وردپرسی خود قرار دهید و افزونه خود را فعال کنید.


تبریک میگیم شما این افزونه ارزشمند را فعال کرده اید که در انتها صفحه ای که مشاهده میکنید به این صورت است.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%