0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

افزایش سرعت سایت و تاثیر آن در سئو

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

تاثیر سرعت لود شدن صفحات در افزایش بازدید کنندگان

زمانی که شما عنوان مورد نظر خود را در گوگل سرچ میکنید سایت هایی در ابتدا برای شما نشان داده میشود. شما این انتظار را دارید که زمانی که سایت را باز میکنید به سرعت لود شده و اطلاعات آن نمایش داده شود اگر با سرعت پایین لود شود شما با احتمال زیاد صفحه را میبندید و وارد صفحات بعدی میشوید. پس حتی اگر شما نفر اول در سرچ گوگل باشید به علت ترک بازدید کنندگان خودتان از سایت گوگل شما را از ابتدای سرچ حذف میکند. به این علت که گوگل زمان ماندن بازدید کنندگان در سایت را در نظر میگیرد و اگر بازدکنندگان شما سریع سایت را ترک کنند شما رتبه خودتان را بعد از گذشت زمان از دست میدهید.

چگونه به سرعت مناسب برسید؟

برای رسیدن به سرعت لازم و مناسب باید تعدادی از موارد را رعایت کنید تا بتوانید هم کاربران شما راضی باقی بمانند هم گوگل شما را جزء سایت های با رتبه بالا در نظر بگیرد.تعدادی از این مواردعبارتند از:

استفاده از هاست مناسب

یکی از هواملی که در سرعت لود صفحات اهمیت دارد داشتن هاست با سرعت است. اگر شما یک سایت بزرگ و پرحجم دارید بهتر است به جای استفاده از هاست های معمولی و اشتراکی از هاست های اختصاصی و مجازی با سرعت بالا استفاده کنید. هاست های اشتراکی معمولا چون از cpu و رم مشترکی استفاده میکنند اگر شما دارای سایت با حجم بالایی هستید ممکن است دچار مشکل شوید

بهینه سازی تصاویر

یکی از راهکارهایی که تاثیر زیادی در لود صفحات شما دارد بهینه سازی تصاویر شما است.ممکن است سایت شما دارای اسلایدر های full باشد که نیاز به عکس های با کیفیت بالا داشته باشید اگر شما از عکس های بزرگ و حجیم استفاده کنید سرعت لود صفحه شما فوق العاده پایین می آید. بهتر است قبل از قرار دادن عکس ها در سایت آن ها را بهینه کنید و سپس استفاده کنید. بهینه کردن تصاویر حتی در عکس های کوچک هم باعث بهبود در سرعت لود صفحه شما میشود. در طراحی سایت حتما بهینه سازی تصاویر را رعایت کنید.

قالب سایت

حتما شما هم با قالب های آماده ای مثل قالب های وردپرس آشنا هستید اینجور قالب ها معمولا جوری طراحی میشوند که برای استفاده در هر نوع کاربردی مناسب باشد! ولی این نوع قالب ها معمولا ظاهر زیبا را فدای سرعت بالا میکنند. المان ها و افکت های استفاده شده در این سایت ها سرعت پایینی دارند که برای کاربران ایرانی با توجه به سرعت پایینی که دارند چندان مناسب نیست و کاربر باید مدت طولانی صبر کند تا بتواند صفحه اول سایت شما را نگاه کند که همان طور که قبلا گفتیم حتی ممکن است قبل از باز شدن صفحه، سایت شما را ترک کند. بهتر است به حای استفاده از قالب های آماده سفارش یک طراحی سایت با قالب اختصاصی بدهید تا هم با توجه به نیاز شما طراحی شود و هم سبک باشد

حذف کدهای زاید

زمانی که کدهای شما مرتب و کوتاه باشند سرعت لود صفحه شما نیز بیشتر خواهد شد. هرچقد کدهای اضافه در داخل سایت وجود داشته باشد میزان لود شما پایین آماده و تعداد خط کدهای بیشتری باید لو شود

استفاده از css

شما هرچقدر از css های داخلی کمتری استفاده کنید مناسب تر است. همچن بهتر است سایت شما افکت های خیلی پیچیده و سنگین نداشته باشد تا سرعت شما در لود صفحه افزایش پیدا کند.

کوتاه کردن صفحه اول

حتما مشاهده کرده اید که بعضی از سایت ها دارای صفحات اصلی بلند با گرافیک سنگین هستند. این سایت ها معمولا از سرعت پایین تری برای لود صفحه برخوردار هستند. بهتر است به جای گنجاندن تمامی اطلاعات در صفحه اول از دسترسی های سریع و مشخص به باقی صفحات استفاده کنید و به جای آن تنها مطالبی که واقعا برای کاربر لازم و جذاب است را به صورت بهینه در صفحه اول قرار دهید.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%