0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

آیا از طراحی سایت خود ناراضی هستید ؟

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

در این مقاله قصد دارم یک سری از از موارد که باعث ضعف وبسایت شما میشوند را بیان کنم . موارد و نکاتی که در این مقاله امده اند برای کسانی است که از مرحله  طراحی سایت  گذشته اند  ;کاربرد دارند.من یک لیست طولانی برای این که تمامی موارد موجود را بیان کنم تهیه کردم، اما اونقدرها هم طولانی نیست که نشه خوندش !

وقتی دارید لیست رو میخونید موارد و نکاتی رو که به نظرتون تو وبسایتتون وجود داره یادداشت کنید.

وقتی که دارید جلوتر میرید باید بهتون بگم که اینترنت یک بستر فوق العادس و وب سایت شما میتونه تو کسب و کار موفق باشه !

این حرفی که میزنم صرفا یه شعار نیست،چون خودم تو بیشمار پروژه و وبسایت های موفق شرکت کردم.شما فقط باید پشتکار داشته باشید.

این موارد کلیدی که الان دارم بهتون میگم رو حتما به یاد داشته باشید.

  • به قدرت اینترنت باور داشته باشید.
  • متوجه باشید که صرفا پشتکار باعث رسیدن به نتیجه و در نهایت درآمد میشود.
  • بدانید که موفقیت در کسب و کار اینترنتی چیزی نیست که یه شبه انجام بشه.(راه یه شبه رو نمیشه تو هزار سال رفت یا حالا برعکسش !)
  • شما باید ارزش خودآموزی رو درک کنید، تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا چیزی رو که باید یاد بگیرید، یاد بگیرید ! تمرین کنید و همین روند را ادامه دهید تا موفق شوید.
  • حتما رفتار موتور های جست و جو رو دنبال کنید و بدانید که SEO  بیسار حائر اهمیت است.
  • بدانید که صفحه اول سئو شدن وعده ای تقریبا توخالی است و به هیچ عنوان مستمر نیست.
  • وبسایت خود را مدام مرور کنید و اگر مشکلی دیدید در اسرع وقت برطرف کنید.
  • وقتی مشکلی پیش اومد نگید “ای بابا این شانسه ما داریم” یا ” چرا اینطوری شده اخه این ” ! ببینید و بفهمید مشکل چیه و حلش کنید.
  • و اما مهمترین نکته اینه که همیشه، همیشه ، همیشه با برنامه ریزی دقیق برید جلو، همیشه تا چند قدم جلوتر رو ببینید و برنامه ریزی کنید.

برندگذاری

1-رنگ: مطمئن شوید که رنگ بندی وبسایت شما با رنگ بندی لوگو و همچنین رنگ شرکتتان (معمولا هر شرکت یک رنگ مخصوص را به عنوان رنگ شرکت انتخاب میکنند.) همخوانی داشته باشد. اگر یک وبسایت آماده خریداری کرده اید وقت یا پول بیشتری برای همخوان کردن رنگ ها بگذارید.

2- تایپوگرافی : بیشتر شرکت ها از یک فونت و سایز معمول برای متمایز کردن خودشان از رقبا استفاده میکنند. مطئمن شوید که وبسایت شما هم از این موضوع پیروی میکند و از این مسئله در موضوع برندینگ بهره میجوید.

3- عکس و ویدئو : از عکس ها و ویدئو های درست استفاده کنید و هرتصویری  که دم دستتون بود رو آپلود نکنید ! از تصاویر و فیلم هایی استفاده کنید که ابراز کننده شخصیت برند و صنعت شما هستند.

4- صفحه ی درباره ما : این صفحه به بازدیدکنندگان وبسایت شما میگوید که شما که هستید و چه میکنید نباید صرفا یک چکیده از فعالیت های شما باشد. میتواند کلید های موفقیت ، مشتریان و … را در این پیج جا گذاری کنید.

5- نمادک (favicon) : یک نمادک یک تصویر 16 در 16 پیکسل است که در تب مرورگر باز میشود. اکثرا این نماد کوچک را چندان با اهمیت تلقی نمیکنند ! اما نمادک میتواند به روند برندینگ شما کمک کند.

این نماد را با دقت طراحی و آپلود کنید.

6- تن صدا : اگر شما از آن دست شرکت هایی هستید که محتوای صوتی یا تصویری تولید میکنید باید به تن صدای استفاده شده توجه کنید و یک تن صدای مناسب و استاندارد را برای همه ی این قبیل محتوا استفاده کنید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%