0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

آموزش سئو (جلسه 2) : اهمیت موتورهای جستجو

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

اهمیت موتورهای جستجو

مهمترین عامل موفقیت یک طراحی سایت  داشتن بیننده است.
طبق آمار منتشر شده ، بیش از %85بازدید ها از طریق موتور های جستجو تامین میگردد.
بسیاری از کاربران برای خرید یا تحقیق در رابطه با کالای مورد نیاز خود از موتورهای جستجو استفاده میکنند.
موتور های جستجو کاربران هدفمند را به سایت شما هدایت میکنند. کاربران هدفمند افرادی هستند کهبه دنبال خرید محصولات یا خدماتی هستند که شما ارائه می دهید هستند. لذا بیشترین بازدهی ROI. ( را خواهد داشتReturn On Investmen )
کاربرانی که از سمت موتور های جستجو به سایت وارد می شوند روی طراحی سایت بیشتری بازدهی را دارند.

ویژگی های یک طراحی سایت خوب


سایت باید با توجه به موضوع فعالیت ، ساختاری مناسبی در همه صفحاتش داشته باشد.به طوری که بازدیدکننده به تمامی صفحات آن دسترسی پیدا کند. طبق آمار منتشر شده تصمیم گیری بازدیدکننده برای ماندن در سایت یا خروج از آن بین 3تا 6ثانیه می باشد.
وجود گرافیک مناسب در سایت از دیگر ویژگی های یک طراحی سایت ارزان
خوب به شمار می آید. در گرافیک سایتنبایستی از رنگ های زننده یا شلوغ استفاده کرد.رنک بکگراند بایستی با رنگ متن کاملا در تضاد باشد.بهتر است در گرافیک سایت تنها از 3رنگ اصلی استفاده کنیم.
محتوا را به جای اینکه برای موتور های جستجو بنویسید ، برای بازدیدکنندگان سایت خود بنویسید.سعی کنید محتوای اختصاصی و جذاب برای سایت خود تهیه نمایید.

لود طراحی وب سایت نبایستی کند باشد. عواملی مثل عدم کانفیگ مناسب سرور هاستینگ ،گرافیک سنگین و…می توانند باعث کند شدن یا قطعی سایت شوند. کند بودن سایت باعث خواهد شد تا بازدیدکنندگانسایت شما را بسته و سراغ وب سایت های رقیب بروند.
سایت باید امنیت بالایی داشته باشد. استفاده از افزونه ها و اسکریپت های نال شده ، ضعف هاستینگ در کانفیگ سرور و… می تواند باعث هک شدن سایت شود که در نتیجه بی اعتمادی مشتریان به سایت رادر پی خواهد داشت.
• طراحی سایت بایستی مقیاس پذیر باشد. به عبارت دیگر بایستی در شرایط مختلف بتواند پاسخ های قابل قبولیرا بدهد. مانند واکنش گرا بودن سایت ، پشتیبانی تعداد افراد آنلاین در لحظه و

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%