0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

آموزش سئو (جلسه 5) : نحوه کار موتور های جستجو

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

نحوه کار موتور های جستجو

در بهینه سازی سایت ، رقابتی بین طراحی سایت شما و همکارانی که طراحی سایت آنها نیز مرتبط با موضوع سایت شما می باشد، وجود دارد و هدف گوگل نیز ایجاد رقابت سالم بین طراحی سایت  هست .اما با سایت هایی که از روش های غیر طبیعی برای دور زدنش استفاده کنند، مقابله میکند. چرا که به بیزینس آن لطمه وارد می شود.
هیچ شخصی از نحوه کار دقیق سرچ انجینی مثل گوگل اطلاعی ندارد.اکثر راه هایی که در زمینه بهینهسازی بدست آمده علاوه بر مقالات خود گوگل ، بر اثر ایجاد یک محیط ایزوله بود که در آن ورودی هایی داده ، و بر اساس خروجی هایی که بدست می آمد نتایجی از آن کسب می شد.
گوگل در هر سال الگوریتم خود را 500بار تغییر می دهد که این تغییرات می تواند کوچک و بزرگ باشد.

نحوه کار موتور های جستجو


در برخی از مواقع شما روی سایت خود تغییرات بدی اعمال می کنید اما رتبه سایت بهبود می یابد.دلیل این موضوع در واقع بر اثر تغییرات شما نبوده است بلکه ممکن است رقبای شما کار بدتری کرده و افتکرده اند و شما بالاتر رفته اید.البته برعکس این مورد نیز صادق است.
محیط ایزوله ، محیطی است که در آن یک کلمه کلیدی خاص که مختص شما می باشد (رقابتی وجود نداشته باشد) در نظر گرفته می شود. سپس کلمه کلیدی در چند سایت با ساختار یکسان استفاده کرده و در هر یک از سایت ها تغییرات مختلفی اعمال می شود تا براساس ورودی های مختلف ، خروجی های متفاوتی را نیز کسب کنیم و درآخر بهترین نتیجه را از این راه بدست آوریم.
منظور از SERPچیست ؟


SERP مخفف Search Engine Result Pageکه به معنای صفحه نتایج موتور های جستجو می باشد.


نتایجی که در سرچ انجین نمایش داده می شود همیشه یکسان نیست و در حال تغییر است.دلیل اینمورد می تواند به خاطر تغییرات در الگوریتم ، به وجود آمدن صفحات و طراحی سایت جدید ، رقابتم وجود بین سایت ها و افت برخی از آنها باشد.


در صفحه نتایج گوگل علاوه بر نمایش نتایج طبیعی لیست طراحی سایت ، قسمتی برای نمایش تبلیغات متنی در نظر گرفته شده است.موضوع تبلیغات بستگی به کلمه کلیدی سرچ شده توسط کاربر دارد.
اسلاید مربوط به SERPکه از دو بخش تبلیغات و نتایج طبیعی سایت ها می باشد 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%