0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

هدیه بهاری اسپیناس

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

هدیه بهاری

با آمدن بهار و عید باستانی نوروز که از نیاکان ما به ارث رسیده است هدیه و عیدی جزو رسوم خجسته و زیبا عید نوروز ما ایرانیان بوده است ما هم به پاس نکوهداشت این سنت را برای کاربران به میمنت در نظر گرفته ایم . هدیه بهاری اسپیناس وب با دامنه و هاست برای هر طراحی سایتی که برای کاربران انجام می دهیم این هدیه بهاری را تقدیم آنها خواهیم کرد.

هدیه بهاری طراحی سایت اسپیناس وب ویژگی ها خاصی دارد که دامنه به صورت مالکیت صد در صد برای کاربران خواهد بود و ریجسترار این دامنه معتبرترین ریجسترار در دنیا است که دامنه شما در این شرکت ثبت خواهد شد. علاوه بر این می توانیم برای انتخاب دامنه به شما مشاوره دهیم تا بهترین دامنه را برای کسب و کار شما انتخاب کنیم. انتخاب نام خوب دامنه یکی از بهترین  نوع برای برندینگ کسب و کار شما است. یکی بودن نام کسب و کار شما با نام دامنه می تواند شما را موفق تر سازد.

تیم اسپیناس وب علاوه بر دامنه ، هاست پرسرعت هم هدیه می دهد. هاست بر روی سرورهای قدرتمند آلمانی قرار داده می شود. هاست پر سرعت یکی از عوامل مهم در فاکتورهای گوگل است. شما با داشتن هاست پرسرعت می توانید بازدید سایت خود افزایش دهید. امنیت این هاست ها بسیار بالا ست ایمیل هایی تحت دامنه نیز با هدیه بهاری در اختیار شما کاربران قرار داده می شود. میزان این فضای میزبانی یک گیگ است که بهترین هاست برای وب سایت شما خواهد بود.

هدیه بهاری اسپیناس وب رونق کسب و کار شما خواهد بود در سال جدید می خواهیم بهترین اتفاق در کسب و کارهای مجازی برای شما رقم بزنیم. ما شبانه روز در تلاش هستیم تا به بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم. هدیه بهاری روی تمامی پکیج های اسپیناس وب در تا آخر فصل بهار به شما تقدیم می گردد.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%