0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت موبایل

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت موبایل

همان طور که همه ما در جریان هستیم، استفاده از گوشی های همراه بین افراد جامعه بسیار گسترش یافته، تعداد قابل توجهی از افراد در حال دارای گوشی های هوشمند هستند و روز به روز بر این آمار افزوده می شود. لذا طراحی سایت موبایل حائز اهمیت می باشد.

بیشتر این افراد برای ارتباط با دنیای مجازی و استفاده از اینترنت از گوشی خود استفاده می کنند و برای ورود به انواع وب سایت ها از موبایل بهره می برند.

اشخاص و شرکت هایی که کار طراحی سایت را انجام می دهند باید به این نکات نیز توجه کرده و از اصول ریسپانسیو کردن سایت در طراحی سایت تهران  خود بهره ببرند و در نتیجه سایتی را طراحی کنند که روی گوشی های هوشمند و تبلت ها نیز به خوبی نشان داده شده و خواندن مطالب بدون اسکرول افقی راحت باشد.

نکات مهم دیگر در طراحی سایت موبایل

اندازه دکمه ها و کلیدها باید مناسب برای کار با لمس انگشت باشد. و بین آن ها فاصله مشخصی رعایت شود.

طراحی سایت

خوانایی فونت ها به راحتی صورت بگیرد و پس زمینه های خوبی انتخاب شوند.

استفاده از تصاویر متحرک و تبلیغات با پوزیشن ابسولوت بیش از اندازه نباشد، به این دلیل که صفحه موبایل کوچک بوده و این موارد کاربر را خیلی سریع خسته می کند. در نتیجه مدت زمان زیادی را در سایت مورد نظر سپری نمی کند.

طراحی سایت

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که سایز صفحه نمایش در انواع گوشی ها نیز متفاوت می باشد، در نتیجه باید طراحی سایت طوری صورت گیرد که برای اندازه های مختلف مناسب باشد. در واقع بهتر است که اندازه ها به صورت درصد تنظیم شوند بجای اینکه از پیکسل استفاده شود.

بر خلاف صفحه نمایش کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها، که می توانند مقدار زیادی محتوا را در خود جای دهند، صفحه گوشی های موبایل کوچک می باشد، لذا بهتر است ابتدا موارد مهم و ضروری تر سایت در بالا قرار گرفته و سایر مطالب و اطلاعات در پایین تنظیم شود.

در طراحی سایت موبایل باید سعی شود سرعت بارگذاری سایت بالا باشد تا دسترسی و ورود کاربران به آن راحت تر شود.

تنها شرکت های طراحی سایت حرفه ای به این نکات در مورد خدمات سئو و طراحی سایت موبایل دقت می کنند و سایتی که طراحی می کنند طوری ایجاد می شود که بر روی تمام دستگاه ها با اندازه های مختلف، به خوبی نشان داده می شود.

در نتیجه کاربرانی که وارد سایت می شوند به خوبی از مطالب و امکانات آن استفاده کرده و احتمال مراجعه بعدی آن ها افزایش می یابد.

وب اپلیکیشن

برخی از شرکت نیز وب اپلیکیشن را ارائه می دهند. به این صورت که سایت طراحی شده توسط آن ها در گوشی های موبایل به صورت وب اپلیکیشن نشان داده می شود.

طراحی سایت

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%