0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت فوری

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت فوری

برخی مواقع پیش می آید که شخص، سازمان یا شرکتی نیاز فوری به طراحی سایت دارد. مثل زمان هایی که کنفرانس یا همایشی در رابطه با کسب و کار یا شرکت خود در پیش دارند. در این شرایط باید به یک شرکت طراحی سایت حرفه ای مراجعه کنید که با وجود اینکه سایت را در اسرع وقت به شما تحویل می دهد، به کیفیت طراحی سایت و خدمات ارائه شده به شما نیز دقت کافی را داشته باشد.

طراحی سایت

این شرکت ها محدودیت زمانی شما را در نظر گرفته و کار را با کیفیت عالی در زمانی که شما می خواهید به شما ارائه می کنند. به این نکته دقت کنید که هر شرکتی از عهده این کار بر نخواهد آمد. و ممکن است با وجود دریافت هزینه طراحی سایت از شما، نتواند در زمان مقرر شده کار را به اتمام برساند. یا اینکه سایت طراحی شده از کیفیت و گرافیک پایینی برخوردار باشد. که این امر باعث ایجاد مشکلات بعدی شما خواهد شد.

نکاتی که باید در طراحی سایت فوری به آن دقت کنید

سرعت سایت

به این نکته دقت کنید که حتی در صورت طراحی وب سایت فوری، سایت شما باید سرعت بارگذاری بالایی داشته باشد. و حداکثر زیر 5 ثانیه سایت لود شود.

طراحی سایت

گرافیک سایت

هرچند یک سایت فوری در زمان محدود طراحی می شود، اما اگر توسط تیمی حرفه ای انجام گیرد می تواند دارای گرافیک و ظاهری جذاب، کاربر پسند و مطابق میل شما باشد.

ریسپانسیو بودن سایت

واکنشگرا بودن سایت در هر حال نکته ای مهم به شمار می رود. اینکه سایت شما روی تمام دستگاه ها به خوبی نمایش داده شود از نظر کاربر موردی مهم تلقی می شود به این دلیل که بسیاری از افراد در حال حاضر با استفاده از گوشی های موبایل خود وارد سایت های مختلف می شوند.

سئوی سایت

این مورد که سایت شما از نظر موتورهای جستجو دارای رتبه خوبی باشد نیز اهمیت بالایی دارد. به این خاطر که سایت شما در نتایج جستجوها نمایش داده شود.

طراحی سایت

در صورتی که کار طراحی سایت خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید امکان این وجود دارد که پس از برطرف شدن محدودیت زمانی شما، تیم طراحی سایت، کار ارتقای سایت شما را دنبال کرده و سایت شما را گسترش دهند. فقط کافی است که شما به آن ها بگوئید که موارد ضروری در محدوده زمانی مورد نظر شما کدامیک هستند، تا آن ها را در نظر گرفته و سایت را به شما تحویل دهند.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که طراحی سایت فوری دارای هزینه بیشتری می باشد. به این دلیل که شرکت طراحی سایت کل تیم خود را در بازه زمانی کوتاهی به کار می گیرد تا بتواند در زمان مقرر شده کار شما را تحویل دهد.

طراحی سایت

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%