0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت دیجی کالا

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت دیجی کالا

در سال های اخیر، سایت فروشگاهی دیجی کالا و سایت هایی از این قبیل پیشرفت چشمگیری در زمینه تجارت الکترونیک داشته اند. و توانسته اند از طریق سایت، فروش قابل توجهی از محصولات را داشته باشند. خیلی ازافراد با دیدن این حجم از فروش و میزان شهرت دیجی کالا، درصدد هستند تا طراحی سایت شبیه دیجی کالا داشته باشند. و پس از مراجعه به شرکت های طراحی سایت درخواست می کنند که سایتی شبیه آن را داشته باشند.

طراحی سایت

البته باید به این نکته توجه کرد که صرفاً طراحی سایت شبیه دیجی کالا نمی تواند باعث موفقیت قطعی شود به این دلیل که این سایت چندین سال است که فعالیت خود را شروع کرده و طی این سال ها توانسته است اعتماد مشتری های خود را به دست آورد، به عبارت دیگر مشتری مدار و کاربر پسند است. لذا حتی اگر سایتی از نظر ظاهر، گرافیک و کارآمدی شبیه دیجی کالا باشد، باید روی سایر نکات مهم برای جلب مشتری نیز دقت کند تا بتواند به شهرت برسد.

ویژگی ها و خدمات طراحی سایت دیجی کالا

دسته بندی محصولات یا فیلترینگ: این سایت با دسته بندی کردن محصولات خود باعث شده است که مشتری بتواند راحت تر به محصول مورد نظر خود دسترسی داشته باشد. و خرید آسانی را تجربه کند.

سرعت بارگذاری بالا: این سایت به گونه ای است که با وجود حجم زیادی از تصاویر و کاربران بسیار زیاد، دارای سرعت بارگذاری بالایی می باشد. در صورت طراحی سایت شبیه به آن باید به این نکته نیز توجه کرد. زیرا برای کاربران امری قابل توجه می باشد.

طراحی سایت

طراحی سایت ریسپانسیو: این سایت به گونه ای طراحی شده است که روی انواع دستگاه ها مثل کامپیوترهای رومیزی، تبلت ها و گوشی های موبایل به خوبی نمایش داده می شود.

گرافیک مناسب: طراحی سایت دیجی کالا از نظر گرافیکی بسیار خوب و کاربر پسند می باشد. استفاده از تصاویر متحرک و انیمیشن های زیبا، بر جذابیت این سایت افزوده است.

جستجوی پیشرفته: این سایت از جستجوی پیشرفته ای برخوردار است. به نحوی که اگر واژه یا کد عددی از یک محصول وارد شود، جستجو به راحتی کالا را می یابد. این مورد نیز از دید کاربر عامل مهمی می باشد.به این دلیل که دسترسی کاربر به محصول را آسان تر می نماید.

شبکه های اجتماعی: این سایت در شبکه های اجتماعی نیز فعالیت می کند.

طراحی سایت

سئوی سایت: این نکته نیز بسیار قابل توجه می باشد. اینکه سایت از نظر موتورهای جستجو دارای رتبه خوبی باشد و در نتایج اولیه جستجوها ظاهر شود، یکی دیگر از ویژگی های این سایت می باشد.

پشتیبانی قوی: این سایت دارای یک پشتیبانی قوی می باشد، که به خوبی می توانند مشکلات سایت را برطرف کنند، به مشتری ها جواب گو باشند و کالا را در اسرع وقت به دست خریداران برسانند.

طراحی سایت

شما با مراجعه به شرکت های طراحی سایت حرفه ای می توانید سایتی شبیه به دیجی کالا داشته باشید، اما باید به این نکته نیز توجه کنید که به دست آوردن اعتماد مردم، امری زمان بر بوده و باید تلاش زیادی در این راستا داشته باشید.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%