0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت در همدان

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت در همدان

یک شرکت طراحی سایت موفق، بی دلیل به شهرت نرسیده است. در واقع نمی توان در جامعه امروز که دید مردم بازتر شده و به نحوی اکثریت افراد با اینترنت آشنایی زیادی پیدا کرده اند، بدون ارائه خدمات عالی، حرفی برای گفتن داشت.

شرکت های طراحی سایت که به صورت حرفه ای فعالیت می کنند، دارای تیمی هستند که متشکل از چندین متخصص در زمینه برنامه نویسی و طراحی سایت می باشد. تیم دارای چند طراح می باشد، که گرافیک مدنظر مشتری را در فتوشاپ پیاده سازی کرده، و طبق سلیقه و نظرات مشتری تغییرات لازم را در طرح psd اجرا می کنند.

طراحی سایت

پس از اینکه مشتری تأیید نهایی را اعلام کرد، برنامه نویسان تیم طراحی سایت، کار خود را آغاز کرده و مطابق طرح گرافیکی، کدنویسی را شروع می کنند. طی این پروسه اعضای تیم تمام سعی خود را می کنند تا کدنویسی به شکلی مرتب و بهینه انجام شود. در این حالت است که سرعت و سئوی سایت به صورت استاندارد شکل می گیرد.

این موارد با بررسی های دقیق انجام گرفته و کاری تخصصی آماده می شود. سپس دیتاها و محتوایی که مشتری برای سایت خود مهیا کرده است تحویل گرفته شده و در سایت قرار داده می شود.

اینکه تصاویر، محصولات، مقالات و سایر موارد موجود در سایت چگونه در صفحات سایت نمایش داده شوند، کاملاً بر اساس نظر مشتری تنظیم می شوند.

پس از اتمام پروژه به طور کامل، سایت روی دامنه ای که مدنظر مشتری است، قرار داده شده و به ایشان تحویل داده می شود. ممکن است تصور کنید که در این مرحله، کار شرکت طراحی سایت به پایان رسیده است! اما باید بگوئیم که اینطور نیست. ارتباط و همکاری دو طرفه هیچ گاه تمامی ندارد.

طراحی سایت

پشتیبانی طراحی سایت

هنگامی که مشتری سایت خود را تحویل گرفت، زمان آموزش نحوه کار کردن با پنل مدیریتی سایت فرا می رسد. مشتری آموزش های لازم را از شرکت دریافت کرده و سوالات خود را در این مورد مطرح می کند. ضمناً فیلم های آموزشی کار با پنل مدیریتی تهیه شده و به مشتری ارائه می شود.

در مراحل بعد، پشتیبانی سایت صورت می گیرد، به این ترتیب که اگر مشتری در مورد قسمتی از سایت خود به مشکل برخورد کند یا سؤالی برایش پیش آید، پشتیبان او، مشکل را برطرف خواهد کرد. مواقعی پیش می آید که تمایل به تغییر در بخشی از سایت را دارند. که این تغییرات نیز تا حد امکان انجام می شوند.

طراحی سایت

در مجموع باید گفت که رضایت مشتری و کارآیی حداکثری سایت، مهم ترین هدف یک شرکت طراحی سایت باتجربه می باشد.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%