0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت دانشگاهی

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت دانشگاهی

در چندین سال اخیر توجه به کسب علم و دانش بین اقشار مختلف جامعه بسیار زیاد شده و گسترش دانشگاه ها و مراکز تحصیلات عالیه به میزان چشمگیری افزایش یافته است. از دانشگاه های دولتی گرفته تا دانشگاه های آزاد و غیرانتفاعی.

طراحی سایت

درصد زیادی از افرادی که با دانشگاه در ارتباط هستند، حتما از دنیای مجازی نیز استفاده می کنند. و دانشگاه برای برقراری ارتباط با کارکنان و دانشجویان خود باید از طراحی سایت بهره ببرد.

با توجه به اینکه دانشجویان، اساتید و تمام پرسنل دانشگاه ها، افرادی تحصیل کرده و به­روز هستند، لذا طراحی سایت دانشگاهی از اهمیت بیشتری نسبت به سایر ارگان ها برخوردار است.

از آن جا که در هر دانشگاهی معمولاً اساتید و دانشجویان رشته کامپیوتر نیز می باشند، پس کوچک ترین ایرادات در سایت دانشگاه به گونه ای زیر ذره­بین بوده و دیده می شود. بنابراین امر طراحی سایت برای دانشگاه باید با دقت و ظرافت بیشتری انجام گیرد.

برخی دانشگاه ها دوره های آموزشی خود را کاملاً از طریق اینترنت و ویدئو کنفرانس ها برگزار می کنند. در نتیجه در این دانشگاه های مجازی وجود سایت امری جدا نشدنی از سیستم دانشگاه می باشد. و در این نوع از دانشگاه ها باید توجه بیشتری به نحوه طراحی سایت شود.

طراحی سایت

قسمت های مختلف طراحی سایت دانشگاهی

در ابتدا یک سایت دانشگاهی باید دارای گرافیکی متناسب با دانشگاه و محیط علمی داشته باشد. به این شکل که هر شخص به محض ورود به سایت متوجه علمی بودن سایت بشود.

بخشی مربوط به معرفی دانشگاه و فضای آن، که باعث آشنایی سایر افراد با دانشگاه، سال تأسیس آن، افتخارات و مدارج علمی دانشگاه که توسط اساتید و دانشجویان کسب شده اند، می شود. در واقع هر فردی که می خواهد راجع به دانشگاهی خاص اطلاعاتی را کسب کند، ابتدا به وب سایت آن دانشگاه سر می زند.

قسمت تقویم آموزشی که راجع به برنامه برگزاری کلاس های دانشگاه، ظرفیت کلاس و استاد مربوطه می باشد. در این قسمت زمان و مکان امتحانات نیز مشخص می شود.

طراحی سایت

اخبار دانشگاه، که معمولاً رویدادها و اتفاقات رخ داده در دانشگاه، در قالب اسلایدرهایی زیبا که حاوی عکس مربوط به هر خبر می باشند، به نمایش گذاشته می شود. این بخش از سایت طرفداران خاص خود را دارد، و باعث می شود تعداد زیادی بازدید کننده به سایت شما مراجعه کنند.

قسمتی مربوط به قرار دادن برترین مقالات علمی که توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه، نوشته شده اند. به هر حال دانشگاهی که از نظر علمی در رتبه خوبی قرار دارد، مرتب مقالاتی را به بهترین ژورنال های جهان ارسال می کند. که در صورت پذیرش این مقالات، بهتر است عناوین این مقالات در سایت قرار بگیرد.

طراحی سایت

امکان قرار دادن بخش های مجزای مربوط به هر استاد جهت معرفی، پیشینه خدمت و نحوه ارتباط با ایشان وجود دارد. که می تواند حاوی عکس استاد و رزومه او نیز باشد.

معرفی رشته های تحصیلی موجود در دانشگاه، گرایش های هر رشته و سابقه ای که دانشگاه در برگزاری هر رشته دارد، بخش دیگر سایت می باشد.

امکان ثبت نام دانشجویان در کلاس های ترم، کلاس های فوق برنامه و اردوهای برگزار شده از طرف دانشگاه نیز بخش دیگر طراحی سایت دانشگاهی است.

طراحی سایت

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%