0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت آموزشی

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت آموزشی

آموزش به معنای تعلیم یا تدریس علم، هنر، ورزش و سایر موارد می باشد، که از بدو خلقت انسان در زمینه های مختلف بوده است. هیچ شخصی پیدا نمی شود که اهمیت آموزش را رد کند. هر روزه شاهد گسترش روزافزون علوم و رشته های مختلف در جامعه هستیم.

برخی از افراد که دارای مهارت یا دانشی خاص هستند، تمایل دارند آن را به سایرین آموزش دهند. در گذشته این آموزش تنها با برگزاری کلاس ها در مجتمع های آموزشی، آموزشگاه ها و … امکان پذیر بود. و فردی که خواهان دیدن دوره های آموزشی بود، در این کلاس ها حضور فیزیکی داشت.

طراحی سایت

در حال حاضر با پیشرفت علم و دنیای مجازی و استفاده مردم از اینترنت، برگزاری کلاس های مجازی رونق زیادی پیدا کرده است. افراد به محض اینکه به موضوع خاصی علاقه مند می شوند، آن را در اینترنت جستجو کرده و به یادگیری آن می پردازند. این آموزش ها می توانند به صورت فایل های صوتی، ویدئوها یا فایل های pdf باشند که روی سایت ها قرار می گیرند.

بسیاری از آموزشگاه ها، دارای سایت مخصوص به خود می باشند. که در کنار برگزاری کلاس ها به صورت فیزیکی، دوره های مجازی را نیز ارائه می دهند. همچنین، کاربر این امکان را دارد که از طریق سایت آموزشگاه با این مرکز آشنا شده، از دوره های آموزشی که در آن برگزار می شود، مطلع شده و در کلاس ها ثبت نام کند.

طراحی سایت

امکانات طراحی سایت آموزشی

  • صفحه درباره ما؛ حاوی اطلاعاتی در مورد سال تأسیس و سوابق آموزشگاه، مدرسان آموزشگاه، دوره ها آموزشی برگزار شده و افتخارات آموزشگاه می باشد.
  • ثبت نام؛ در این سایت ها باید امکان ثبت نام در سایت و دوره های آموزشی وجود داشته باشد تا افرادی که از راه دور مایل به شرکت در کلاس ها می باشند، نیاز به حضور فیزیکی در آموزشگاه را نداشته باشند.

Image result for ‫ثبت نام‬‎

  • دسته بندی دوره ها؛ به منظور این که کاربر بتواند به راحتی به دوره موردنظر خود دسترسی داشته باشد، بهتر است از دسته بندی استفاده شود.
  • گالری تصاویر؛ این بخش شامل عکس های مربوط به فعالیت های آموزشگاه، مراسم ها و همایش های برگزار شده توسط آموزشگاه می باشد.
  • معرفی مربیان و اساتید مرکز؛ در این بخش رزومه کاری مربیان آموزشگاه همراه با عکس آن ها آورده می شود.
  • قرار دادن ویدئوها و فایل های آموزشی؛ آموزشگاه باید امکان قرار دادن فایل های آموزشی دوره های خود را در سایت داشته باشد. تا کاربران بتوانند آن ها را دانلود کنند.
  • تقویم آموزشی؛ که حاوی اطلاعات راجع به زمان شروع و پایان دوره ها، و تاریخ امتحانات و اعلام نتایج می باشد.

طراحی سایت

اگر شما نیز قصد طراحی سایت آموزشی دارید، می توانید به یک شرکت طراحی سایت حرفه ای مراجعه کرده و از خدمات آن ها استفاده کنید.

کار طراحی سایت آموزشی باید با مهارت زیاد انجام بگیرد به این دلیل که سایت شما باید دارای امنیت و سئوی خوبی بوده همچنین ظاهر و گرافیک جذابی داشته باشد.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%