0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

تیم طراحی سایت

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

تیم طراحی سایت

طراحی سایت نیز مانند اکثر حرفه ها بهتر است به صورت تیمی و دسته جمعی صورت بگیرد. به این دلیل که امروزه تمام علوم و مهارت ها در حال گسترش بوده و انجام همه آن ها امری بس دشوار می باشد. حتی اگر شخصی تمام قسمت های پروژه را در دست بگیرد، به احتمال زیاد خروجی کار نسبت به کار گروهی از کیفیت کم تری برخوردار است.

هر شرکت طراحی سایت دارای تیمی حرفه ای است که با همکاری هم پروژه ها را به انجام می رسانند. قبل از هر چیز تیم طراحی سایت باید دارای مدیری خبره و با تجربه باشد تا بتواند تیم را در مسیری صحیح قرار داده و اعضای تیم را در انجام مسئولیت هایشان راهنمایی کند.

بهتر است کار گروهی در محیطی دوستانه، ساکت و بدون استرس انجام گیرد، تا بازدهی خوبی را داشته باشد. اعضای یک تیم باید هر چند روز یک بار جلسه ای برای بیان نیازهای شرکت، اهداف و کارهای صورت گرفته برگزار شود.

اطلاعات افراد تیم باید به روز بوده و پروژه ها طبق استانداردهای جهانی صورت گیرد. در واقع اعضای تیم باید دانش و مهارت خود را ارتقاء دهند.

هر تیم طراحی سایت دارای چندین عضو می باشد که معمولاً به شرح زیر است:

متخصص گرافیک

تیم طراحی سایت

هر سایت باید ظاهری جذاب، گرافیکی زیبا و کاربر پسند داشته باشد. نحوه طراحی منوهای سایت، عکس های قرار گرفته در سایت باید متناسب با سلیقه مشتری و کسب و کار او باشد. در نتیجه داشتن یک متخصص گرافیک  طراحی حرفه ای وب سایت نکته ای مهم در ایجاد سایت هایی زیبا می باشد.

متخصص HTML

تیم طراحی سایت

متخصص اچ تی ام ال فایل های فتوشاپ طراحی شده توسط گرافیست را کدنویسی می کند. نتیجه کار این عضو، به صورت فایلی از HTML، فایل CSS و فایلی حاوی عکس های مورد استفاده در طرح گرافیست می باشد.

برنامه نویس سمت کاربر

این شخص دقیقاً مسئولیت روح دادن به ظاهر سایت را به عهده دارد. به کار بردن تصاویر متحرک و انیمیشن ها جزء وظایف این برنامه نویس می باشد. زبان برنامه نویسی مورد نیاز این عضو معمولاً جاوا اسکریپت یا جی کوئری می باشد.

تیم طراحی سایت

برنامه نویس سمت سرور

این برنامه نویس که متخصص Back end می باشد، با پایگاه داده ها و منطق سایت سر و کار دارد. زبان های برنامه نویسی این بخش php، ASP.net و زبان های دیگر سمت سرور می باشد.

متخصص سئو و بهینه سازی سایت

مسئولیت این عضو گروه، ارتقای رتبه سایت و بهینه سازی سایت از نظر موتورهای جستجو می باشد. متخصص سئو روی  کلمات کلیدی سایت کار می کند. و باعث می شود زمانی که کلمه کلیدی در موتورهای جستجو سرچ شود، سایت مورد نظر در نتایج ظاهر شده و دارای رتبه خوبی باشد.

طراحی سایت

پشتیبان سایت

وظیفه قرار دادن محتوا در سایت را به عهده دارد. مقالات نوشته شده باید قوی بوده و از محتوای سایت های دیگر کپی نشده و شامل کلمه کلیدی مربوط به سایت باشد. انتشار پست در شبکه های اجتماعی نیز یکی دیگر از کارهای این عضو تیم می باشد.

در صورتی که تمامی اعضای تیم طراحی سایت شرکت وظایف خود را به خوبی انجام دهند، روند تیم رو به پیشرفت بوده و  می توانند شاهد موفقیت های روز افزون خود باشند.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%