0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

با چه مهارت هایی باید وب سایت خود را طراحی کنیم؟

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

مهارت طراحی سایت کدامند ؟

 

ایجاد یک وب سایت خوب بستگی به به مهارت های قبلی خود در طراحی وب سایت دارد. اگر شما میخواهید یم وب سایت طراحی کنید به روش کلاسیک با html  و css یا به روش CMS یا سیستم مدیریت محتوا کار خود را شروع کنید.

زبان های کامپیوتری در طراحی وب سایت

Html یک زبان نشانه گذاری است که با اطلاعات و ویژگی های مختلف در دنیای بزرگ اینترنت استفاده می شود.

این زبان در زمان قدیم نقش بسیار مهمی از طراحی سایت محسوب می شد و هنوز هم نقش مهمی در ساختار اصلی وب سایت و محتوای نوشته شده سایت دارد. Css که مخفف کلمات cascading style sheets می باشد

برای اولین بار در دهه 90 معرفی شد مسئول ارائه و طراحی صفحه های اینترنت از قبیل رنگ صفحه, رنگ قلم, نوع قلم, اندازه و طرح بندی و غیره می باشد. به غیر از این زبان, زبان دیگری به نام جاوا اسکریپت برای طراحان وب سایت طراحی شد.

colorseizer

colorseizer

سیستم مدیریت محتوا و سازندگان وب سایت

گزینه های دیگری برای طراحی سایت وجود دارند که مستقیما نیاز به کار با کد نویسی ندارد. میتوان از یک سیستم CMS برای این نمونه مثال زد.چنین نرم افزاری ساختار و ایجاد یم وب سایت را آسان می کند کار با CMS ها برای مبتیان بسیار مناسب است و اجازه می دهد تا طراح وب سایت را با سرعت بالاتری انجام دهد.

استفاده از چنین ابزارهایی گزینه های طراحی را محدود می کند. برنامه های طراحی سایت فروشگاهی زیادی که مرتبط با CMS ها هستند برای مبتیان وجود دارد که می تواند نیاز های حرفه ای را نیز برآورده کند که بستگی به درجه آشنایی طراح با این نرم افزار ها دارد.هنگام کار با یک سیستم مدیریت محتوا, محتوا از طراحی جدا می شود و مدیریت آن آسان تر می شود.

 

ویژگی های مهمی در طراحی سایت

  • نرم افزار ویرایشگر وب سایت که میخواهید وب سایت خود را با آن ایجاد کنید
  • انتخاب یک قالب مناسب در رابطه با زمینه کاری خود.
  • میزبانی در یک فضای وب امن و قابل اطمینان
  • پشتیبانی روزمره
  • و غیره.

قبل از ایجاد وب سایت باید چه کار کرد

برای مبتدیان نیاز است که خدمات خاصی را در نظر بگیرند و باید در مورد موضوع انتخابی خود تحقیق کنند که اینترنت می تواند به تمام منابع موجود به شما دسترسی بدهد.

ابتدا فکر کنید چه موضوعی مورد علاقه شماست سپس قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%