0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت پزشکی

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

ضرورت طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی در موفقیت شما تاثیر مهمی خواهد داشت. بیمارها از طریق سایت با شما آشنا می شوند. با طراحی سایت پزشکی می توانید به بیمارها آدرس سایت را بدهید تا از سایت شما بازدید کنند و هم خدمات دیگری نظیر نوبت دهی استفاده کنند. علاوه بر این بیمارها با بیوگرافی و تخصص شما آشنا می شوند. چون سلامتی برای هر فردی در اولویت قرار دارد و به آن اهمیت می دهد. با اطلاع رسانی که در سایت پزشکی شما می شود به راحتی می تواند به شما براساس تخصصی که دارید اعتماد کنند.

بیشتر بیماران به گفته های شما در سایت ، شما را به عنوان پزشک خود انتخاب می کنند. پس سایت در اطلاع رسانی برای جذب بیماران اهمیت بسزایی دارد. طراحی سایت شما باید به صورت حرفه ای انجام شود.

برای طراحی سایت پزشکی باید فاکتورهای مهمی را در نظر بگیرید.

در شرکت طراحی سایت اسپیناس این فاکتور ها ، با تیم حرفه ای و تخصصی مهندسان انجام می گیرد . برای اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۸۹۷۱۲۰-021 به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

فاکتورهای مهم در طراحی سایت پزشکی:

ضرورت برندینگ

برندینگ تخصص و اعتبار شما است. طراحی سایت پزشکی در وهله اول جذاب باشد و به راحتی بیماران را به خواسته های خود راهنمایی کند. بیماران همیشه وب سایت شما در ذهن آنها بماند.

تصاویر

اهمیت تصاویر بسیار مهم است شما می توانید عکس هایی از مطب یا ساختمان پزشکی در وب سایت قرار دهید. بیمار قبل از ورود به مطب با محیط آشنا باشد . قرارگیری این تصاویر در سایت بسیار مهم است که با کیفیت بالایی در سایت قرار گیرد و به سایت شما زیبایی خاصی بدهد.

بررسی رقیب  نمونه کارهای طراحی سایت 

رقبای خود را بررسی کنید! ببینید چه کارهایی برای وب سایت خود انجام داده اند. رقابت بین پزشکان بسیار فشرده است. برای رسیدن به صفحه اول موتورهای جستجوگر همه تلاش می کنند و سعی می کنند بهترین نتیجه در موتورهای جستجوگر برای سایت های خو را داشته باشند.

کاربر پسند

به بیماران خود اهمیت دهید طراحی سایت پزشکی خود را برمبنای کاربرپسند قرار دهید چون کاربر در اولویت قرار دارد. زمانی که کاربر نتواند به راحتی با سایت شما کار کند در سایت شما نخواهند ماند.

برای دیدن نمونه ها به لینک های زیر مراجعه کنید:

What makes a high-risk patient, and how do we care for them?

CHECK YOUR SYMPTOMS

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%