0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت مشابه دیوار

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت مشابه دیوار

دیوار  یک وب سایت راجع به نیازمندی های اینترنتی برای خرید و فروش محصولات نو یا دست دوم است. که از سال 1392 کار خود را آغاز کرده و  اخیراً در جامعه بسیار محبوب و کاربر پسند واقع شده است.

این وب سایت قابلیت فیلترینگ محصولات را دسته بندی، ثبت آگهی، قرار دادن رزومه، فروش یا اجاره و بسیاری موارد دیگر را دارا می باشد. سایت دیوار این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده که بتوانند آگهی خود را همراه با درج تصویر از شی یا کالای مدنظر خود، در یک شهر خاص یا در شهرهای متعدد در معرض دید سایرین قرار دهند.

طراحی سایت

در این سایت افراد می توانند به راحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه ای آگهی های خود را قرار داده و بتوانند با خریدار ارتباط مستقیم داشته باشند. ­

طراحی سایت دیوار توانسته است مخاطبان و کاربران زیادی را در سراسر کشور به خود جلب کند، به همین دلیل بسیاری افراد هستند که تمایل به طراحی سایت مشابه دیوار دارند. اما باید به این نکته دقت کنند که سایتی که قصد راه اندازی آن را دارند چه ویژگی ها یا مزایایی نسبت به سایت دیوار خواهد داشت تا این رغبت را در کاربر ایجاد کند که به سایت وارد شده و مخاطب دائم آن شود.

نکات مهمی که باید در طراحی سایت مشابه دیوار رعایت شوند

سئوی سایت

فرض کنید روزانه افراد زیادی قصد خرید و فروش کالاهای مختلف را دارند. این افراد راجع به خرید یا فروش کالای مدنظر خود در اینترنت جستجو می کنند و سایت هایی که در رتبه های اول قرار می گیرند شانس بیشتری برای جلب کاربر را دارند. پس اگر به دنبال داشتن سایتی شبیه دیوار هستید باید با شرکت یا تیمی قرارداد ببندید که بتواند سایت شما را از نظر موتورهای جستجو بهینه سازی کرده و رتبه خوبی برای آن کنند.

طراحی سایت

واکنشگرا بودن وب سایت

اگر دقت کرده باشید حتما متوجه این نکته شده اید که افراد روزانه با گوشی های موبایل خود به دنبال انجام کارهای خود می باشند. پس وب سایت شما باید نسخه مخصوص گوشی موبایل نیز داشته باشد تا کاربران به آسانی بتوانند از آن استفاده کنند. شرکت های طراحی سایت حرفه ای این کار را به خوبی برای شما انجام می دهند.

ویژگی های لازم برای طراحی سایت مشابه دیوار

گرافیک جذاب و زیبا؛ این چنین سایت ها باید به گونه ای طراحی سایت شوند که برای اقشار مختلف جالب بوده و کاربر را به ماندن در سایت تشویق کند.

دسته بندی محصولات؛ به دلیل قرار دادن تعداد زیادی آگهی به صورت روزانه، کاربر باید بتواند از طریق دسته بندی ها راحت به کالای مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.

امکان درج تصویر از محصول یا کالا؛ مطمئناً هر آگهی که دارای تصویر باشد نظر کاربر را بیشتر به خود جلب می کند.

طراحی سایت

امکان گذاشتن آگهی توسط کاربر؛ هر شخصی که وارد سایت می شود باید این امکان را داشته باشد تا آگهی خود را در آن درج کند.

برقراری ارتباط با فرد صاحب آگهی؛ افراد باید بتوانند بدون درد سر با شخصی که آگهی را قرار داده ارتباط برقرار کنند، که این ارتباط می تواند از طریق چت آنلاین در شبکه های اجتماعی باشد.

جستجوی کالا؛ امکان جستجو در سایت کار را برای مخاطب راحت تر کرده و به او در پیدا کردن کالای مورد نظرش کمک می کند.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%