0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

فروشگاه ساز ووکامرس، متحول کننده کسب و کار

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

ورود به دنیای کسب و کار اینترنتی پر است از پیچ و خم های زیاد و تلخی و شیرینی رسیدن به این آرزوی سخت دست یافتنی.. شاید تا بحال اسم فروشگاه ساز ووکامرس را شنیده باشید یا نه…

هر شرکت و هر فروشگاه دوست دارد تا بتواند محصولات خود را از طریق اینترنت به فروش برساند.

اما باور اشتباهی که در این باره این است که با ساخت یک طراحی سایت فروشگاهی به تنهایی می توانند تبدیل به سایت فروشگاهی همچون دیجی کالا شوند، اما از این همه سایت فروشگاهی چند نفر موفق شده اند ؟

فروشگاه ساز ووکامرس

اصلا راز موفقیت این فروشگاه ها در چیست که گاهی طراحی سایت فروشگاهی بعضی از ان ها این چنین موفق می شود و بعضی دیگر شکست می خورند؟

باید دانست که داشتن یک قالب فروشگاهی خوب پیش نیاز اولیه رسیدن به یک کسب و کار اینترنتی موفق است اما کافی نیست، در اینجا به معرفی سیستم فروشگاه ساز ووکامرس (woocommerce) تحت سی ام اس قدرتمند وردپرس می پردازیم، مزایای این فروشگاه ساز را با هم بررسی می کنیم.

مزایای ساخت سایت فروشگاهی  ووکامرس

فروشگاه ساز ووکامرس

  • همه چیز جمع در یک جا

یکی از اصلی ترین مزیت ووکامرس در این است همه چیز در یک جا جمع شده، یک سیستم جامع فروشگاهی که به مدیر سایت اجازه می دهد محصولات را دسته بندی کند، پر فروش ترین محصولات خود را به کاربران نشان دهد.

کاربران را از جدیدترین محصولات خود آگاه کند، محصولات خود را برای یک مدت محدود فروش ویژه کند و یا آن ها را حراج کند، این ها همه جزئی از 100 ها امکانات فروشگاه ساز ووکامرس است.

  • کد تخفیف، هیجان یک خرید

شاید همه متوجه شده باشند که در بازاریابی نوین دیگر بازاریابان خود مشتریان هستند، کسب و کار های موفق مثل زودفود، ریحون، اسنپ و … همگی با شیوه نوین بازاریابی که دادن امتیازات ویژه به مشتریانی است که کاربرانی جدید را به سیستم آن ها اضافه کند هم مشتریان قبلی خود را حفظ می کند هم باعث می شود روز به روز کسب و کار آن ها گسترش یابد.

فروشگاه ساز ووکامرس شما را قادر به طراحی سایت قدرمتندی می کند به نحوی که باعث می شود شما بتوانید کد های تخفیف به شکل های مختلف تعریف کنید، به طوری یک بار مصرف باشد یا تا سقف خاصی تخفیف دهد و یا به دسته خاصی از محصولات تعلق داشته باشد، زیبایی استفاده از ووکامرس این است که شما را قادر می سازد فروشگاه خود را همانگونه که در ذهن دارید پیاده سازی کنید، ایده هایتان را به واقعیت نزدیک کنید و موفقیت را به چنگ آورید.

  • مقایسه محصولات و تعریف ویژگی

اینکه بتوانید برای محصولات خود ویژگی های از قبل تعیین شده آماده کنید، باعث سرعت بخشیدن به گسترش کسب و کار و اضافه کردن محصولات به شما می شود.

تعریف ویژگی و داشتن قابلیت مقایسه محصولات به کاربران کمک می کند که بتوانند محصولات شما را با هم مقایسه کند و تصمیمی بهتر بگیرد، داشتن این امکانات باعث می شود کاربر روز به روز بیشتر به سایت شما مراجعه کند.

  • درگاه های پرداخت گوناگون

تمامی درگاه های پرداخت به راحتی با این افزونه منطبق می شوند و زبان فارسی و همچنین واحد پولی تومان یا ریال را پشتیبانی می کنند، اینکه قالبی بتواند به شکل های گوناگون نیازهای کاربران خود را برطرف کند نیاز به زمان طولانی برای تکامل دارد که ووکامرس دوران رشد را به خوبی پشت سر گذاشته و به افزونه کاملی برای کاربران تبدیل شده است.

  • هزینه ارسال بر اساس منطقه

در ووکامرس ارسال کالای فیزیکی تعریف شده است به این نحو که مدیر سایت می تواند برای منطقه های مختلف هزینه ارسال را مشخص کند، و یا حتی در حالت پیشرفته تر می تواند شرایطی برای قیمت ارسال در نظر بگیرد، به طور مثال قیمت ارسال ضریبی از وزن بسته باشد، و یا بالاتر از یک مبلغ خاص هزینه ارسال اعمال نشود، یا برای کاربران خاص هزینه ارسال تخفیف داده شود. این امکانات باعث می شود یک سایت فروشگاهی کامل با امکانات حرفه ای داشته باشید که تغییر تمام قسمت های آن از سمت مدیریت به راحتی انجام گیرد.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%