0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت فروشگاهی چرا و چگونه

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

چرا شما به یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارید؟

وقتی شما می شنوید کسی فروشگاه اینترنتی راه انداخته اولین چیزی که به ذهنتان میرسد دی جی کالا است. شاید معروفترین و قدیمی ترین سایت فروشگاهی ایرانی که می توان گفت به قطع موفق ترین آن ها است، اما دلیل این موفقیت چیست ؟
بار ها شده که از خود بپرسید که تفاوت سایت های فروشگاهی در چیست که یکی این چنین معروف می شود و دیگری را جز صاحب سایت فرد دیگری نمی شناسد، چه عواملی باعث می شود یک فروشگاه اینترنتی موفق شود

فاکتورهای مهمی در این رابطه تاثیر گذارند که در زیر به تفضیل به آن پرداخته خواهد شد.

شاید بتوان با یک مثال موضوع را برایتان روشن تر کرد، فرض کنید آپارتمانی می خواهد ساخته شود اولین موضوعی که سازنده آن باید به آن توجه کند چیست ؟

همانطور که به ذهن شما هم رسیده است ساختار ساختمان مهم ترین قسمت یک سازه است.

کد های یک طراحی سایت همچون اسکلت یک ساختمان است ، اگر اسکلت آن اصولی طراحی نشود هرچه رنگ و لعاب  به آن داده شود باز هم آن ساختمان نمی تواند کارایی خود را داشته باشد.

برای این که یک سایت فروشگاهی موفق داشته باشید باید اصولی ترین قسمت آن یعنی قالب فروشگاه شما بر طبق جدیدترین اصول سئو نوشته شده باشد و از هرگونه کد اضافه که باعث به وجود آوردن ترافیک بالا و پایین آوردن سرعت سایت شما می شود جلوگیری کرد.

اما یک قالب فروشگاهی خوب دارای چه ویژگی هایی است ؟

در شروع به امکانات پایه ای فروشگاه می پردازیم

  • سرعت بالا ، طراحی اصولی

اینکه بتوان قالب فروشگاهی طراحی کرد که سرعت بالا و طراحی بر مبنای جدیدترین استاندارد های گوگل باشد نیاز به تجربه بالای برنامه نویسی دارد ، سرعت یک وب سایت مخصوصا فروشگاهی در رتبه آن در گوگل بسیار تاثیر دارد

  • سیستم مدیریتی قوی با امکانات حرفه ای

اگر یک مدیر برای فروشگاه اینترنتی خود ابزارهای لازم را نداشته باشد نمی تواند به خوبی یک فروشگاه را اداره کند، ابزار های لازم برای مدیریت فروشگاه اینترنتی را می توان به سه دسته کلی تقسیم کرد، اولین و مهمترین آن راحتی و سرعت کار با ان است، امکاناتی به مدیر وبسایت فروشگاهی بدهد که بتواند ویژگی هایی که در ذهن دارد را به راحتی پیاده کند، نیاز به آموزش طراحی سایت و کد نویسی نداشته باشد، تمام امکانات به صورت ماژول های آماده برای مدیر تهیه شده باشد تا به راحتی بتواند با آن کار کند.

 

  • طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو

ممکن است تا به حال زیاد واژه ی ریسپانسیو یا طراحی واکنش گرا را شنیده باشید، اما دلیل این همه اهمیت ان چیست ؟
چرا یک فروشگاه اینترنتی بایدبه صورت واکنش گرا طراحی شود ؟

زمانه تغییر کرده، گوشی های هوشمند جای خود را در میان کاربران باز کرده اند، دیگر فقط از طریق کامپیوترهای خانگی سایت ها به نمایش در نمی آیند، کاربران ترجیح می دهند همه ی نیاز های خود را با تلفن همراه خود برطرف کنند، جستجوی کالای مرد علاقه و پیدا کردن فروشگاه مورد نظر آن ها هم از این قاعده مستثنا نیست، طراحی برای گوشی های همراه یا تبلت باید به گونه ای باشد که کاربرانی که به فروشگاه اینترنتی شما وارد می شوند سردرگم نشوند، همه چیز به بهترین شکل برای صفه های گوشی طراحی شده باشد و المان های اضافی حذف شود یا جایشان تغییر کند.

داشتن حالت موبایل یکی از مهمترین عوامل موثر در سئوی سایت است، و به دلیل افزایش هر روزه ورود کاربران از طریق تلفن های همراه اهمیت این موضوع روز به روز بیشتر می شود.

  • طراحی وب سایت به صورت اختصاصی و بدون استفاده از کدها و قالب های آماده

اولین نگرانی صاحبان کسب و کار که قصد ورود به دنیای فروش اینترنتی دارند این است که چگونه و به کجا باید اعتماد کنند تا قالب آن ها به صورت اختصاصی برای آن ها طراحی شده باشد ؟

استفاده از قالب های آماده می تواند باعث کند شدن سایت و سئوی ضعیف فروشگاه اینترنتی شما شود، ما در شرکت طراحی سایت اسپیناس قول می دهیم قالب به طور اختصاصی و از صفر برای شما نوشته می شود.

 

اما اهمیت طراحی سایت فروشگاهی در توسعه کسب و کار شما چیست ؟

شما ممکن است دارای هر نوع کسب و کاری باشد، فروشنده لوازم یک بار مصرف تا وارد کننده خودروهای لوکس. اما به چه دلیل شما باید یک فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار خود راه بیاندازید ؟

داشتن یک سایت اصولی می تواند تاثیر بسزایی در معرفی کسب و کار شما و هدایت مشتریان از نقاط مختلف شهر یا کشور و رونق بخشیدن و رشد کسب و کار شما باشد.

شاید باور این موضوع برایتان سخت باشد اما یک سایت فروشگاهی موفق می تواند بیش از فروشگاه فیزیکی شما برای شما کسب درآمد کند، مشتری به وبسایت فروشگاهی شما هدایت می شود امکانات محصولات را می بیند، با هم مقایسه می کند ، نظرات را می خواند و در آخر محصول خود را انتخاب می کند و از طریق درگاه پرداخت وجه خود را می پردازد، همه ی این ها بدون نیاز به داشتن نیروی انسانی است.

اگر که اکنون به فکر طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی خود هستید یا نیاز به مشاوره در این زمینه دارید شرکت طراحی سایت اسپیناس می تواند راهگشای شما باشد.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%