0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

10 مورد از مزایای استفاده از وردپرس در طراحی سایت

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

10 مورد از مزایای استفاده از وردپرس در طراحی سایت

وردپرس یکی از محبوبترین نرم افزارهای وبلاگ نویسی و طراحی سایت در بازار است.در طول چندسال گذشته،وردپرس تبدیل به یک نرم افزار مدیریت محتوا برای وب سایت های غیروبلاگ نویسی شده است.در اینجا 10 دلیل مهم برای اینکه چرا وردپرس بسیار محبوب است را بیان می کنیم.

1.راحتی در استفاده

وردپرس بسیار آسان است و یک رابط بصری دارد.در آن اضافه نمودن صفحات ،تصاویر و… میتواند به سرعت انجام شود.

2.وب سایت شما را در هرکامپیوتر مدیریت میکند.

وردپرس مبتنی بر مرورگراست ،شما میتوانید از هر کامپیوتر متصل به اینترنت واردشوید وسایت خود را مدیریت کنید.

3.ویرایش بدون نیاز به  HTML ویا FTP

وردپرس یک سیستم مستقل است و نیازی به نرم افزارهای ویرایش htmlندارد شما میتوانید بدون نیاز به HTML یا FTPیک صفحه جدید دارای تصاویر،فایل های ویدئویی،گالری و… ایجادکنید.

4.علاقه موتورهای جستجو به سایت های وردپرسی

کدهای وردپرس بسیار تمیز و ساده است و موتورهای جستجورا برای خواندن و فهرست محتوای سایت آسان میکند.علاوه براین هرصفحه میتواند کلمات کلیدی،متتگ،توضیحات و عنوان خود را اشته باشد و برای کلمات کلیدی خاص بهینه سازی شود.شما همچنین میتوانید از برچسب ها برای بهینه سازی موتور جستجوگر خود استفاده نمایید.

5.کنترل آسان سایت

باوردپرس شما کنترل سایت خود را داریدو میتوانیدبه راحتی بروزرسانی های خود را انجام دهید.

6.عملکرد سایت خود را با پلاگین گسترش دهید

آیا می خواهید یک تقویم رویداد، گالری ویدئو، توییتر، فیس بوک و.. به سایت خود اضافه کنید؟ وردپرس این امکان را با افزونه ها می سازد که اکثر آنها رایگان هستند یا بسیار منطقی هستند.

7. چند کاربر را داشته باشید

به عنوان یک مدیر سایت وردپرس، می توانید چندین کاربر را برای وب سایت تنظیم کنید و سطوح دسترسی و قابلیت های هر کاربر را تعیین کنید.

8.طراحی سایت شما 100٪ قابل برنامه ریزی است

وردپرس به عنوان موتور برای وب سایت شما عمل می کند.و می تواند 100٪ سفارشی شود تا نام تجاری شما از طریق سایت شما درخشش یابد و یک تجربه منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان شما ایجاد کند.

9.یک وبلاگ ساخته شده و آماده است

از آنجاییکه وردپرس در ابتدا به عنوان یک پلتفرم وبلاگنویسی ایجاد شد، قابلیتهای وبلاگنویسی ساخته شده است و در صورت لزوم به راحتی ادغام میشوند به طور خودکار اضافه کردن آخرین پست های وبلاگ به صفحات دیگر سایت (به عنوان مثال صفحه اصلی شما) نیز بسیار ساده است .

10.سایت شما می تواند رشد کند و کسب و کار شما افزایش یابد

سایت های وردپرس بسیار مقیاس پذیر هستند. شما می توانید صدها هزار صفحه یا پست های وبلاگ را در سایت خود داشته باشید و عملکرد سایت به حداقل برسانید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%