0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

محتوا سایت و چطور برای سایت خود تولیدمحتوا کنیم

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

چطور برای سایت خود تولیدمحتوا کنیم

در طراحی سایت یکی از مهم ترین و اصلی ترین موارد محتوا سایت می باشد . ما در این مقاله به بررسی قرار دادن محتوا و چگونگی آن در طراحی سایت می پردازیم .نویسندگان چاد بارر و آلن وایس در کتاب خود، “حضور میلیون دلاری وب”، راهکارهای تاکتیکی برای ساختن نام تجاری و کسب و کار را با استفاده از اینترنت به کار می برند. در خلاصه ای زیر، نویسندگان روش های متداول و واقعی را برای توسعه محتوای عالی، جذاب و همچنین عناصر ضروری وب سایت موفق معرفی می کنند.

وب سایت شما فقط چند ثانیه برای جذب کاربر دارد. در مورد مقالاتی که خواندید، سخنرانی هایی که شنیده اید، کتاب هایی را که شروع کرده اید، فکر کنید. قرار گرفتن در معرض اولیه کمک می کند تا مردم تعیین کنند که آیا آنها می خواهند بیشتر وقت خواندن، گوش دادن یا مشاهده را صرف کنند.  رقابت زیادی وجود دارد تا بتوان انتظار داشت که مردم در تلاش برای غلبه بر یک مقدمه شفاف، سرمایه گذاری بیش از حد خود را انجام دهند.

محتوی عالی برای یک شرکت حسابداری ممکن است شامل شش دلیل که شما بیش از حد  مالیات پرداخت می کنید. چرا خط بالا مهم تر از خط پایین است و چگونه مشتریان خود را برای ارائه به شما بیشتر از شما بپرسید.محتوی  شما باید  چالشی و سرگرم کننده باشد، به ویژه صفحه اصلی شما، باید به اندازه کافی جذاب باشد تا بتواند به یاد ماندنی باشد و باعث شود دیگران به همکاران خود بگویند “شما باید از این سایت بازدید کنید”.

 

محتوا

 

نکات مهم در تولید محتوی جذاب محرمانه سازی وبلاگنویسان برای استفاده از محصولات شماچیست؟

بیایید برخی از بهترین روش ها را برای بدست آوردن ایده های جذاب مورد بررسی قرار دهیم:

1-کتاب ها و نشریات مربوطه و خلاصه خواندن و مستند سازی ایده های خود.

2-یک تیم از مشاوران مورد اعتماد را داشته باشید  بخشی از یک گروه قدرتمند و متخصص و مشاوران مورد اعتماد یک راه عالی برای بهبود ایده ها و خلاقیت شماست.

3-سرمایه گذاری در توسعه خود. ضرب المثل ژاپنی می گوید: “من چیزی را بدانم، سپس خلاقیت خواهد آمد.”

4-از کاربران سایت خود مشاوره و نظر بگیرید آن ها شما را در این امر بسیار یاری می رسانند .

5-دیدگاه مخالف را بیابید بحث و گفتگو درباره جوانب مثبت و منفی مفهوم مشتریان ما را استخدام نمی کنند بلکه لزوما با آنها موافق نیستند، بلکه به بررسی دیدگاه ها و موقعیت های اساسی خود برای بهبود کسب و کار خود می پردازید.

6-یک داستان ایجاد کنید استفاده از یک داستان برای انتقال یک مفهوم خاص، ما را وادار می کند تا ایده های خود را برای ایجاد آن موثرتر کنیم.

7-مصاحبه با دیگران این یک روش فوق العاده برای یادگیری، به دست آوردن ایده های جدید و بهره برداری از بازاریابی موثر در هنگام ایجاد محتوای صوتی و تصویری جدید برای وب سایت شما و شخصی که مصاحبه می کنید، بسیار عالی است.

8-شبکه اجتماعی. هنگام پیوستن به جوامع موثر و هوشمند آنلاین، شما ممکن است به سرعت از آنچه که از شما پرسیده شده و مورد بحث قرار گرفته است، مطلع شوید و از دیگران کمک بگیرید.

9-در میان محتویات خود، “محتویات” برای وب سایت شما یک صفحه اصلی است که شامل نتایج مشتری معمولی است، حداقل یک توصیف ویدئویی به همراه توصیفات نوشتاری (در فاصله زمانی حدود 7 ثانیه) و یک ارزش دراماتیک و جذاب. منوها باید شامل موارد مورد، لیست مشتری، مقالات موضعی، بیوگرافی، اطلاعات تماس، ارائه محصولات و خدمات و توضیحات ویدئویی از ارائه های مختلف باشد. به هر صفحه نگاهی متفاوت داشته باشید

 

شبکه های اجتماعی

3 قانون بازاریابی محتوا

پس از بازبینی هزاران وب سایت در طول سالها، ما به این نتیجه رسیدیم که برای اینکه سازمان شما در اینترنت موفق باشد، باید سه عنصر کلیدی را انجام داد:

طرح. سایت شما باید حرفه ای طراحی، جذاب و جذاب باشد و به راحتی حرکت کند تا بتواند به سرعت توجه و علاقه بازدیدکنندگان را به دست آورد. استفاده خوب از تصاویر مهم است و همچنین استفاده از عکس های خدمات  شما با مشتریان شما.

محتوا. سایت شما باید بر منافع بازدیدکنندگان شما تمرکز کند و به مسائل مربوط به آن چه که در آن برای آنها و نحوه بهبود تجارت و زندگی آنها اهمیت دارد توجه کند. برای تحقق این، محتوای قوی باید در قالب محصولات، خدمات و مالکیت معنوی توسعه یابد، در حالیکه به طور مداوم در حال تکامل است.

استراتژی و تاکتیک تعیین اینکه کسب و کار باید چطور شبیه باشد، چگونه باید خود را به صورت آنلاین تنظیم کند و چه مولفه های اینترنت برای موفقیت کسب و کار حیاتی است. تصمیم بگیرید که چگونه باید با مشتریان ارتباط برقرار کنید : آیا آنها محصولات را می خرند ، خواندن مقالات، اشتراک در خبرنامه ها، ارتباط با وبلاگ ها و جوامع آنلاین برقرار خواهند کرد؟

بدون سه مورد، کارایی سایت شما بسیار کاهش یافته است. به عنوان مثال، یک سایت که با محتوای عالی طراحی شده است، اما دارای استراتژی و تاکتیک مشخص نیست، مثل رانندگی یک ماشین بزرگ بدون سیستم GPS یا نقشه موثر است. شما تعجب خواهید کرد که چرا شما مقصد خود را نمی گیرید. اگر محتوا و استراتژی ها و تاکتیک های مؤثر داشته باشید، اما طراحی و ناوبری نامطلوب، بازدیدکنندگان مرورگرهای خود رامی بندند  یا دکمه برگشت را برای رفتن به سایت قبلی خود فشار می دهند.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%