0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

ابزار kuler برای رنگبندی درطراحی سایت

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

ابزار kuler برای رنگبندی درطراحی سایت

آیا برای طراحی سایت خود نیاز به  رنگبندی دارید?  یک طرح مدنظر شماست که نمیدانید به چه صورت رنگبندی سایت را تعیین کنید؟ما برای طراحی سایت و یافتن یک رنگبندی زیبا سایت kuler  را به شما پیشنهاد می کنیم .این برنامه یک برنامه تحت وب می باشد که با استفاده از آن می توانید برای انتخاب یک تم رنگ برای طراحی سایت استفاده نمایید.

برای دسترسی به این برنامه تحت وب واردسایت Kuler  شوید.البته کاربران ایرانی برای ورود به این سایت تحریم هستند شما با استفاده از برنامه های تغییر آی پی می توانید وارد این آدرس شوید.

وقتی وارد ابن سایت می شوید یک دابره رنگی  قسمت بالا سایت مشاهده می کنید که اطراف این دابره یک خط سفید است کهاین همان رنگ پایه سایت شماست.این رنگ را تغییر دهید تا پنج رنگ را به شما بدهد.تا ترکیب رنگ را به شما بدهد .این پنج رنگ با رنگ انتخابی شما  تشابه دارند.و ترکیب این رنگ ها با هم یک طرح سایت به شما می دهد.زیر این پنج رنگ اطلاعات هگزادسیمال رنگ ها قرار دارد شما می توانید این کد را برداشته و از آن در طراحی استفاده نمایید.

اگر شما تصویری دارید و می خواهید بر اساس این تصویر رنگ سایت خود را انتخاب کنید می توانید دکمه  from on image که سمت راست  قرار دارد تصویر مورد نظر خود را از روی کامپیوتر آپلود کنید .

می توانید برای استفاده از رنگ تصویر از گزینه های Bright,colorful,muted,darkوcustom استفاده کنید .اگر جای دایره هارا روی تصویر تغییر دهید و به رنگبندی مشخصی برسید از روش custom استفاده کرده اید.

 

طراحی سایت با kule

 

نکته بسیارمهم این است که تا زمانی که در این سایت ثبت نام نکردید کدهای هگزادسیمال را به شما نمی دهد .برای اینکه شما بتوانید از کدها استفاده نمایید  دو راه را به شما پیشنهاد می کنم .

روش اول

ازصفحه خود اسکرین شات بگیرید تصویر را روی برنامه فتوشاپ باز کنید و با استفاده از ابزار قطره چکان کدرنگ را از روی تصویر بردارید .

روش دوم

شما می توانبد از برنامه color seizer که به صورت portable می باشد استفاده نمایید .برای استفاده از این برنامه باید روی  ایکن دست کلیک کنید و کلید ماوس را نگهدارید وروی رنگ مورد نظر بروید تا کد رنگ را به شما بدهد.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%