0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

آموزش افزونه سئو قدرتمند yoast در وردپرس(قسمت چهارم)

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

آموزش افزونه سئو قدرتمند yoast در وردپرس(قسمت چهارم)

درسه قسمت قبلی در مورد این افزونه توضیحات زیادی دادیم و علت اهمیت این افزونه را بعد از طراحی سایت برای شما توضیح دادیم و همچنین در قسمت های اولیه این افزونه را به شما توضیح دادیم پس در این قسمت توضیحات اضافه را رها میکنیم و میرویم سراغ ادامه امکانات این افزونه.با طراحی سایت اسپیناس همراه باشید.

آموزش افزونه سئو قدرتمند yoast در وردپرس(قسمت چهارم)

اجتماعی

از نسخه سوم به بعد این افزونه بخشی برای مدیریت شبکه های اجتماعی اضافه شده است.در این تب شما میتوانید آدرس های شبکه های اجتماعی خودتان را وارد کنید.حالا این بخش به چه دردی میخورد؟

آموزش افزونه سئو قدرتمند yoast در وردپرس(قسمت چهارم)

این ویژگی به نمودار دانش گوگل(google knowledge graph) مرتبط است شما میتوانید با وارد کردن نام تجاری خودتان این امکان را به سرچ گوگل میدهید تا زمانی که فردی نام تجاری شما را سرچ کرد به او پروفایل شبکه های اجتماعی شما را نشان دهد.به نظر شما این جالب نیست؟

نقشه سایت یا همان xml

آموزش افزونه سئو قدرتمند yoast در وردپرس(قسمت چهارم)

برای داشتان نقشه سایت شما باید آن را فعال کنید تا این افزونه بتواند به خوبی این کار را انجام دهد.حالا بد از این که نقشه سایت را ایجاد کردید میتوانید آن را به گوگل و بینگ و موتور دیگری که میتواند آن را تشخیص دهد معرفی کنید و معمولا از آدرس زیر در دسترس است

www.yoursite.com/sitemap_index.xml که به جای yoursite نام سایت شما قرار میگیرد.شما میتوانید در تب های این بخش این که xml شما شامل چه چیزهایی باشد را تنظیم کنید که تنظیمات این بخش را به خودتان میسپاریم.

پیشرفته

در بخش پیشرفته تنظیمات خاصی وجود دارد که معمولا نیاز نیست به آن ها دست بزنید مگر موارد خاصی که نیاز پیدا میکنید پس ما هم شما را درگیر این بخش نمیکنیم و توصیه میکنیم که فعلا این بخش را فراموش کنید و با آن کاری نداشته باشید.

ابزار ها

در این بخش همانطور که مشاهده کردید ابزاری برای درون ریزی و برون ریزی تنظیمات وجود دارد که اگر شما وب مستر چندین سایت باشید میتوانید از این بخش استفاده کنید چون با تنظیم دقیق یکی از سایت ها میتوانید باقی سایت های خودتان را تنظیم کنید.

شما حتی در این بخش به ویرایش فایل های robot.txt و htaccess. هم دسترسی دارید و میتوانید تنظیمات مربوط به سرعت و تعداد پاسخ های هاست و … در این بخش تنظیم کنید.البته تنظیمات این بخش نیاز به دانش دارد.

یا حتی تغییر گروهی عنوان و متا توضیحات را به صورت یک جا هم فراهم میکند.پس شما در این بخش میتوانید از ابزارهایی که yoast به شما میدهد استفاده کنید.

میز فرمان جستجو

آموزش افزونه سئو قدرتمند yoast در وردپرس(قسمت چهارم)

در این بخش که معروف به میز فرمان جستجو است شما باید کد هویت گوگل را وارد کنید.چنان چه نمیدونستید از کجا باید این کد را دریافت کنید در داخل خود این افزونه با کلیک بر روی دریافت کد هویت وارد بخش اهراز هویت گوگل میشوید(که احتمالا برای ورود به آن نیاز به فیلتر شکن دارید) و در آن جا کد دریافت شده را در کادر مشخص شده وارد میکنید و گزینه تعیین هویت را میزنید تا هویت سایت شما توسط گوگل مورد تایید قرار بگیرد

تنظیمات این افزونه کامل شد حالا شما باید بروید و مطالب سایت خودتان را سئو کنید در آموزش بعدی به شما آموزش میدهیم که حالا اگر قرار است مطلب جدیدی بگذارید یا حتی تصمیم دارید مطالب قدیمی خودتان را به روز کنید چه کاری باید با امکاناتی که این افزونه در هر نوشته و برگه در اختیار شما قرار میدهد انجام دهید.این نکته را فراموش نکنید که طراحی سایت فقط یک قسمت از ایجاد یک سایت است ادامه راه از اهمیت بیشتری برخوردار است.با طراحی سایت اسپیناس همراه باشید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%