0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

اهمیت زمان بارگذاری سایت (بخش اول)

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

اهمیت زمان بارگذاری وب سایت و 5 راه برای بهبود آن

در این مقاله اهمیت زمان بارگزاری وب سایت را برای کاربران و اهمیت آن را در طراحی سایت بررسی میکنیم.

مردم در هنگام مرور وب، به دنبال چابکی و سرعت هستند. آنها خواستار دسترسی کاربران خود به صراحت می شوند تا بتوانند اطلاعاتی را که جستجو می کنند، به آسانی دریافت کنند.

اهمیت زمان بارگذاری وب سایت

امروزه کاربران برای وب سایت هایی با سرعت بارگذاری ضعیف یا عملکرد نامناسب صبر ندارند.

در یک تحقیق انجام شده توسط Akamai، حدود نیمی از کاربران وب انتظار دارند که یک سایت در 2 ثانیه یا کمتر بارگیری شود. اگر ظرف مدت 3 ثانیه بارگیری نشود، این کاربران تمایل دارند سایت را ترک کنند.

یک آمار حتی بیشتر هشدار دهنده این است که 64 درصد از خریداران که از تجربیات فروشگاه اینترنتی و زمان بارگیری ناراضی هستند، کسب و کار خود را در جای دیگر انجام خواهند داد.

این بدان معنی است که شما نه تنها بازدیدکنندگان فعلی خود را کاهش میدهید و نرخهای تبدیل را کاهش دهید، بلکه خطر ریسک ترافیک خود را از آن دسته از مشتریانی که ممکن است وبسایت خود را به دیگران منتقل کرده اند، اجرا کنید.

 

امروزه همه چیز تفاوت کرده است. شما دیگر نمی توانید وب سایت خود را با تصاویر و فایل های غیرمتعارف خراب کنید. کاربران شما انتظار دارند که صفحات وب شما سریعا بارگیری شوند و اگر این کارها را انجام ندهند، به سمت آنها نخواهند رفت.

با در نظر داشتن این، بیایید نگاهی به راه هایی برای بهینه سازی وب سایت خود برای بهترین عملکرد ممکن کنیم.

حداقل درخواستهای HTTP را کاهش دهید

HTTP پروتکل انتقال پرونده Hypertext هر زمان که مرورگر یک فایل، صفحه یا تصویر از یک وب سرور را استخراج می کند شمارش می شود.

به گفته یاهو، این درخواست ها حدود 80 درصد زمان بارگذاری صفحه وب را در بر می گیرند. مرورگر همچنین درخواستهای بین 4 تا 8 اتصال همزمان در هر دامنه را محدود می کند همچنین این به این معنی است که درخواست های HTTP بیشتر که شما نیاز دارید بارگیری کنید، طولانی تر است

چگونگی کاهش درخواست های HTTP

تاکتیک های متعددی وجود دارد که می توانید برای کاهش درخواست HTTP برای کاهش مرورگر خود استفاده کنید.

ترکیب CSS / JS Files – به جای مجبور کردن مرورگر برای بازیابی چندین فایل CSS یا جاوا اسکریپت برای بارگیری، سعی کنید فایل های CSS خود را به یک فایل بزرگتر ترکیب کنید. در حالی که اگر چیدمان و اسکریپت های مختلف از صفحه به صفحه دیگرمتفاوت باشد، مدیریت آنها برای ادغام آنها و در نهایت به زمان بارگیری شما در طولانی مدت کمک خواهد کرد.

اگر متوجه شوید که فقط باید تصاویر خاصی را روی دسکتاپ بارگذاری کنید یا نیاز به اجرای یک اسکریپت خاص در تلفن همراه داشته باشید، استفاده از اظهارات شرطی برای بارگیری آنها می تواند راهی عالی برای افزایش سرعت باشد. به این ترتیب شما مرورگر را مجبور نمیکنید اسکریپتهای مختلف یا تصاویری را که برای دستگاههای خاص یا نمایشگاه ها مفید است را، بارگیری کنید.

تعداد تصاویری که استفاده می کنید را کاهش دهید. برخی از آنها را حذف کنید، به خصوص اگر اندازه فایل هایشان بزرگ باشد. این ممکن است نه تنها به کاهش درخواست تصویر HTTP کمک کند، اما ممکن است UX خود را با حذف تصاویر منحرف که با محتوای نوشته شده شما مرتبط نیست، بهبود بخشید.

در مقاله بعدی موارد بیشتری جهت بهبود سرعت یک وب سایت را بررسی می نماییم.

منبع مقاله

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%