0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت با وردپرس و آپدیت

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

 

امروز می خواهیم در مورد بروزرسانی کردن سیستم مدیریت محتوای وردپرس با هم صحبت کنیم و طراحی سایت با وردپرس و آپدیت آن را برای شما توضیح دهیم

برای آپدیت و بروز رسانی طراحی وب سایت سیستم مدیریت محتوای وردپرس دو روش وجود دارد روش دستی و روش اتوماتیک است

روش بروزرسانی دستی:

در ابتدا از همه فایل ها یک نسخه بک آپ تهیه کنید. شما می توانید از امکانات سی پنل استفاده کنید. وارد قسمت بک آپ شوید و یک فایل را کامل بک آپ بگیرید. کامل بک آپ را اصطاحا فول بک آپ می گویند. یا اینکه به صورت مجزا و تفکیک شده هم می توانید بک آپ از سایت خود تهیه کنید. در طراحی سایت قسمت مهمی که همیشه باید به آن توجه داشته باشید تهیه بک آپ است. که یک امر حیاتی برای وب سایت شما است. نتیجه بک آپ گیری این می شود که شما با اطمینان ادامه کار را انجام دهید و تمامی اطلاعات وب سایت حفظ خواهد شد.

در نظر داشته باشید که در سیستم مدیریت محتوای وردپرس می توانید از پست ها، کامنت ها و غیره وب سایت بک آپ بگیرید. اگر می خواهید راحت باشید برای تهیه بک آپ می توانید پلاگین WordPress Database Backup را نصب کنید و با استفاده از این افزونه به راحتی بک آپ کامل وب سایت را تهیه کنید. ممکن است استفاده از این پلاگین دچار مشکل شوید می توانید از همان روش قبلی برای تهیه بک آپ استفاده کنید.

گام دوم

بعد از تهیه بک آپ ، برای ارتقا وردپرس در ابتدا تمامی افزونه های فعال را غیرفعال کنید و همچنین قالب سایت را به حالت پیش فرض در وردپرس قرار دهید. برای غیرفعال کردن افزونه ها به قسمت Plugins بروید و همه افزونه ها را دی اکتیو کنید و برای تغییر قالب به پیش فرض هم به قسمت Themes بروید و پیش فرض پوسته Kubrick را فعال نمائید.

آخرین نسخه وردپرس  را از دانلود کنید و فایل زیپ را در کامپیوتر اکسترک کنید. در ادامه یکی از نرم افزار FTP Manger را انتخاب کرده مانند Filezilla برای انتقال فایل ها از روی کامپیوتر به هاست می باشد. پس از وارد شدن به فضای میزبانی تمامی فایل های وردپرس را پاک کرده و از روی کامپیوتر خود بک آپ های جدید را آپلود کنید.

در ادامه

دستور Upgrade را اجرا کنید با نوشتن کد HTML زیر :

http://sitedp.com/wordpress/wp-admin/upgrade.php

بعد از آپگریت کردن مجددا پلاگین های را فعال کنید و قالب را از پیش فرض تغییر دهید

روش بروزرسانی اتوماتیک

این روش بسیار سهل و آسان است شما به راحتی می توانید پلاگین WordPress Automatic Upgrade استفاده کنید. گام اول و دوم را همانند روش قبلی انجام می دهیم . افزونه فوق را در وردپرس نصب کنید. زمانی که افزونه را نصب کردید روی گزینه WordPress Automatic Upgrade Go to را کلیک کنید به طور اتوماتیک بک آپ می گیرد و نسخه جدید را جایگزین نسخه قدیمی می کند.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%