0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت با فتوشاپ

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی قالب با فتوشاپ

شاید بتونیم بگیم فتوشاپ،یک نرم‌افزاري است که کاربرد های بسیار زیادی در زمینه های مختلف دارد. در واقع تقريبا در هر جايي كه به طراحي يا كار روي تصوير و عكس نياز باشد حرفی از فتوشاپ به میان میاید و قابل استفاده است.بنابر این بر مبناي نوع كاربرد مي‌توان كاربران فتوشاپ را به 3 دسته تقسيم كرد:

1- طراحان گرافيست

2- عكاسان

3- طراحان وب و چندرسانه‌اي

برای دو دسته اول ابزار های بسیار زیادی به جز فتوشاپ وجود دارد که از آن برای طراحی طرح های خودشان استفاده میکنند، اما براي دسته سوم كه همان طراحان وب هستند شاید اینکه از چه ابزاری میتوانند برای طراحی قالب ها و طرح های خود استفاده کنند صحبتی نشده است. در اين جا ما میخوایم درباره طراحي سایت به كمك فتوشاپ صحبت كنيم و با آن آشنا بشیم.
صفحات سایت ها از لحاظ کار از دو بخش عمده تشکیل شده.یک بخش محیط کد نویسی است که صفحات توسط این محیط کد نویسی شده و به اجرا در میایند ولی بخش دوم قسمت گرافیکی کار است که بیشترین استفاده اون در هنگام طراحی قالب اولیه و ظاهر سایت است.
میتونم به جرات بگم بخش گرافیکی کار که در واقع قالب سایت با آن طراحی میشود از بخش کد نویسی از اهمیت بیشتری برخوردار است.


چرا در ابتدا طراحی سایت با فتوشاپ از کد نویسی آن مهم تر است؟

در طراحی سایت یکی از مهمترین بخش ها داشتن یک قالب و طرح خاص و زیبا است. تا زمانی که شما یک طرح زیبا برای سایت خود نداشته باشید کد نویسی از پایه به شما کمک نخواهد کرد.
در واقع تا زمانی که شما طرح و قالب اصلی خودتان را به صورت طرح گرافیکی در نیاوردید شروع کردن کد نویسی نمیتواند به شما خروجی مناسبی را ارائه دهد.داشتن یک طرح گرافیکی که تمام رنگ ها و اجزا کار مشخص است میتواند به شما یک دید دقیق از قالبی که در ذهن دارید بدهد تا هنگام کد نویسی و پیاده سازی شما هیچ مشکلی در انتخاب رنگ و یا قرار گیری اجزا داخلی وب سایت خود نداشته باشید.

طراحی قالب با فتوشاپ برای مشتری

جدا از اینکه طراحی قالب سایت به برنامه نویس کمک میکند تا با شناخت کافی از طرح شروع به کد نویسی کند و بتواند قالبی که تولید میکند جذاب و اختصاصی باشد. طراحی قالب قبل از شروع کد نویسی و نشان دادن آن به مشتری از اهمیت زیادی برخوردار است.
اگر شما به عنوان مشتری درخواست یک سایت داشته باشید حتما برایتان مهم است که قبل از پیاده سازی سایت طرح مورد علاقه خود را که در جلسه طراحی با طراحان درباره اش صحبت کرده اید را ببینید تا متوجه شوید آیا طرح دقیقا همان است که میخواستید و یا از لحاظ رنگ کاری که قرار است پیاده سازی شود به زمینه کاری شما نزدیک است!
اگر سایت طراحی شده زمان تحویل شبیه چیزی نباشد که شما درخواست داشتید هم باعث نارضایتی از سمت شما میشود هم تمام زحماتی که کد نویس برای طرح شما انجام داده است دیده نمیشود

طراحی قالب سایت در اسپیناس

طراحی سایت اسپیناس با برگزاری جلسه طراحی تمامی نیاز ها و سلیقه کاربر را تعیین کرده و با توجه به طرح تاییده کاربر شروع به پیاده سازی قالب با فتوشاپ میکند و خروجی را برای کاربر ارسال کرده و چنانچه طرح پباده سازی شده دقیقا همان چیزی باشد که در جلسه طراحی تایید کرده بودند سپس شروع به کد نویسی میشود
البته طرح پیاده سازی شده با فتوشاپ نمیتواند تمامی امکانات موجود در سایت مثل افکت ها و انیمیشن ها را نشان دهد ولی میتواند باعث ایجاد یک قالب حرفه ای قبل از شروع کد نویسی شود

 

در مقالات بعدی آموزش استفاده از فتوشاپ برای طراحی قالب سایت را ارائه میدهیم. “با ما همراه باشید”

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%