0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

تفاوت سایت و وبلاگ

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

تفاوت سایت و وبلاگ

وقتی که شما می خواهید یک سایت را طراحی کنید یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن شما نقش ببندد این است که تفاوت بین سایت و وبلاگ چیست ؟
در میان افراد گوناگون داشتن یک وبلاگ فعال و حضور بیشتر آنها در دنیای مجازی یک امر طبیعی ست اما برای دیگران شاید این چنین مرسوم نباشد.
طراحی سایت شامل یک صفحه اصلی ست که این صفحه اصلی به روی سرور قرار می گیرد و مجموعه ای از عکس ها ، فایل ها و کدنویسی تشکیل می شود . این اطلاعات به صورت سازمانی ، گروهی و فردی تهیه می شود و در سایت قرار می گیرد و کابران دیگر به راحتی از طریق اینترنت به آن دسترسی پیدا می کنند.
اطلاعات در وب سایت به صورت HTML وجود دارد. کاربران با وارد کردن ادرس وب سایت به صفحه اصلی می روند و از طریق صفحه اصلی ، صفحات دیگر در طراحی سایت  را مشاهده می کنند.

طراحی وب سایت برای ترغیب کاربران ، برای بازدید از شرکت طراحی وب سایت یا خرید و مشاهده محصولات بسیار مهم است . هر وب سایت با هر فیلدی مانند اطلاع رسانی ، شرکتی ، فروشگاهی ، آموزشی، اقتصادی یا شخصی باید دامنه و فضای میزبانی داشته باشد که در برگیرنده هزینه مالی برای درخواست کننده برای طراحی سایت دارد .

وبلاگ چیست؟

اگر بخواهیم وبلاگ را تعریف کنیم:
وبلاگ یک رسانه اینترنتی است که به صورت یک نشریه ای اینترنتی برای شخصی ست که توسط آن شخص مدیریت می شود و مطالب آن روزانه یا هفته ای به روز رسانی می شود.
در وبلاگ افراد می توانند عقاید  و افکار شخصی خود را برای عموم منتشر کنند.

تفاوت بین سایت و وبلاگ

برای طراحی وب سایت در ابتدا باید دامنه را ثبت نمود و یک فضای میزبانی را برای طراحی سایت اختصاص داد در حالی که در وبلاگ نیازی به هزینه مالی نیست چون به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می گیرد.

در طراحی سایت می توانند با پذیرفتن تبلیغ در حاشیه سایت هزینه های را تامین کنند در صورتی که در وبلاگ به صورت رایگان به اشتراک می گذارد .

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%